Pogled s prozora....... punkrockgirl182 https://blog.dnevnik.hr/punkrockgirl182

ponedjeljak, 09.04.2007.


Pola sata probavanja,pa malo blokiranja,nekoliko 1000 živaca izgubljenih i evo nas u blogeditoru...
Zato ne pišem toliko često postove...
A i jer sam lijena...
Sretan Uskrs...
Iako malčice kasnim,ali nije bitno...
Već je bilo i vrijeme da napišem novi post...
Kalendarčić mi je još u 3.mjesecu...
Kako depresivno...
4.mjesec je puno bolji...
Jer znaš da ide 5.
Pa 6.,hehe...
Novosti?
Dobila ja 5 iz matematike...
Haha...
Još uvijek mi smiješno...
Pročitala knjigu Sumrak...
OBAVEZNO PROČITAJTE!!!
Zakon knjiga...
Nije ni čudo kad sam bila na listi čekanja dok sam je podignula...
Glavni lik u knjizi,Edward je full onako,nekako savršen...
I onako sladak,i humorističan...
Mislim kad ti je ljubavni život koma,počinješ se zaljubljivati u likove iz knjiga...
Patetično...
I tragično...
Iako sam vidjela jučer najljepšeg tipa u životu...
ahhh... XD
Koji ima 2 od 3 stvari koje treba imati moj savršeni...
A možda ima i 3.,ali kako sam ga samo vidjela i nisam pričala,ne bih znala...
Ali ima curu...
Koja,vidi ironije,zove se isto kao i ja...
Ne pitajte kako sam došla do te informacije...
A i živi predaleko...
Anyway,Final destination je zakon film...
Aha...
I gledat ću i ostale dijelove...
Nego...
To je to,I guess...
Čujemo se mi...
Još...
pusa...
bok-bok


09.04.2007. u 23:47 • 11 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kada živiš u jednom selu blizu mjesta gdje svi svih znaju,ništa se novoga ne događa,a tri trgovine ukriž nazivaju shopping centrom,onda ti je ovaj blog,uz tv i glazbu jedina zanimacija...

Image Hosted by ImageShack.us

E tol'ko me ljudi dosad posjetilo... :) Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



CURRENT MOON
- za one koji su opčinjeni mjesecom kao ja....Soorry mejdenici kojoj sam to pokupila :)


Image Hosted by ImageShack.us
SOMETHING ABOUT PUNKROCKGIRL182....
Ime:do sad ste mogli skužiti iz posteva,tko nije skužio,sam si je kriv :))
Prezime:preosobno
Rođena:jest
A datum:29.8.1989.
Ljubav:Bolna točka.....Nema dečka,nezaljubljena.....U stalnoj potražnji.....
Škola:Opća gimnazija,3.razred
Prolazi:s 5.....ali nije štreberica......jer ne voli školu.....uopće.....
Sluša:pa,može se reći da podnosi sve osim narodnjaka
Voli:ljeto,glazbu,svoju obitelj,prijatelje,svoj iPod, čokoladu, punkere, rockere, metalce,ljetne noći i noći općenito, more, crnu, zelenu,ljubičastu i rozu boju (i nije je sram to priznati :) ,sve ono što je drukčije, gledati filmove i serije,čitati knjige,svoj mob,svoje starke i marte,crni lak za nokte,sladoled i nutellu, putovati,upoznavati nove ljude,kulture i nova mjesta,ostavljati i dobivati komentare/mailove/poruke.....
Ne voli:Umišljene i povodljive ljude bez svog ja,alkohol,cigarete,glupe ljude,laži,dvoličnost,školu, hladnoću, rano buđenje (sve prije 10,haha),nepravdu,diskriminaciju, konzervativna i zaostala razmišljanja i poglede na svijet...
NOVO! 2 u 1! Mail i msn! Isprobati :
addicted_to_music89@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



BLOGOVI KOJE OBAVEZNO ČITA...
plan23/mejdenica / michi / / dead harley / sve samo ne normalna / dajana-ri-rokerica / MuC =) / Ana banana / ..vAkI akA CrVeNšLaPiCa.. / etra / star


Ostalo:
my favorite one-Google(baš cool riječ a? :)
ako hitno treba referat-wikipedia(spasila me već nekoliko puta :)
za to već svi znate-you tube
kad sam in the mood za chat-Iskon

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us