Pogled s prozora....... punkrockgirl182 https://blog.dnevnik.hr/punkrockgirl182

utorak, 13.03.2007.

Finally...Evo mene...

Ako ste mislili da sam nestala s ovog planeta,e nisam...Tu sam ja...Ali najprije me nije bilo volja pisati post...Pa sam razmišljala o tome da zatvorim blog...Pa sam odlučila da ipak neću...Pa sam ratovala s kompom...Pa sam imala ispite...Pa sam opet ratovala s kompom...I tako prođoše niti sama ne znam koliko dana od mog prošlog posta...Ali,glavno je da sam opet ovdje...
Kako nisam bila dugo ovdje,normalno je da se i puno toga dogodilo...NOT!!!
Ustvari,bila sam u Veneciji...Sa školom...Na jedan dan...Vidjeli smo Picassovu izložbu...Koja je bila ok...Ali vidjeli smo i još jednu izložbu...Ajde,nek se javi onaj tko vidi umjetnost u kravi razrezanoj na 6 pravilnih dijelova,a svaki taj dio je u nekom staklenom okviru s formalinom...Jel se tko javio?I ja mislim...
Dovoljno je reći da nakon toga nisam jela meso skoro 2 tjedna...Bilo je tu još wierd stvari,ali bolje vam je da ne znate sve...Ali Venecija kao grad je super...Bila sam već tamo jednom,ali ovaj put mi se više sviđala nego prije...
Što još?
Hm,škola mi prilično brzo prolazi...Aktivno se broje dani do ferija...Ma brzo će to...Optimistica uvijek i zauvijek...haha...
A baš sam imala jedan dan inspiraciju i nije mi se otvarao blog editor...I sad je moj genijalan post zauvijek zaboravljen...Sad...šmrc,šmrc...No da...Da ne zaboravim,evo vam nekoliko prijedloga što se mora slušati ovih dana:

Plus 44-No it isn't -> Skidaj!Slušaj!Obavezno!
Enter shikari-Anything can happen... -> ova mi se pjesma neprestano vrti na i-Podu...Znam da najvjerojatnije nitko nije čuo za njih,ali poslušaj brate,kad ti to neka pametnija osoba kaže,haha
Fall out boy-This ain't a scene... -> bila mi je zakon pjesma prvih 93 puta kad sam je slušala,ali od 93 na dalje mogu reć da me malčice počela nervirati
The Killers-Read my mind
30 second to Mars-Attack ->poslušati!
30 seconds to Mars-The kill
Incubus-Anna Molly ->poslušati!
Incubus-A kiss to send us off
Avril Lavigne- Girlfriend ->Za sve ljubitelje Avrilke,ona vam ima novu pjesmu i novi cd...Ok pjesma iako ja nju ne slušam pretjerano,al' ajde...

To je to...Skoro da sam i zaboravila kako se ovo radi,tj..pišu postovi...hehe...Nadam se da do sljedećeg posta nećete morati toliko čekati...pozdrav :))

13.03.2007. u 19:33 • 12 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kada živiš u jednom selu blizu mjesta gdje svi svih znaju,ništa se novoga ne događa,a tri trgovine ukriž nazivaju shopping centrom,onda ti je ovaj blog,uz tv i glazbu jedina zanimacija...

Image Hosted by ImageShack.us

E tol'ko me ljudi dosad posjetilo... :) Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



CURRENT MOON
- za one koji su opčinjeni mjesecom kao ja....Soorry mejdenici kojoj sam to pokupila :)


Image Hosted by ImageShack.us
SOMETHING ABOUT PUNKROCKGIRL182....
Ime:do sad ste mogli skužiti iz posteva,tko nije skužio,sam si je kriv :))
Prezime:preosobno
Rođena:jest
A datum:29.8.1989.
Ljubav:Bolna točka.....Nema dečka,nezaljubljena.....U stalnoj potražnji.....
Škola:Opća gimnazija,3.razred
Prolazi:s 5.....ali nije štreberica......jer ne voli školu.....uopće.....
Sluša:pa,može se reći da podnosi sve osim narodnjaka
Voli:ljeto,glazbu,svoju obitelj,prijatelje,svoj iPod, čokoladu, punkere, rockere, metalce,ljetne noći i noći općenito, more, crnu, zelenu,ljubičastu i rozu boju (i nije je sram to priznati :) ,sve ono što je drukčije, gledati filmove i serije,čitati knjige,svoj mob,svoje starke i marte,crni lak za nokte,sladoled i nutellu, putovati,upoznavati nove ljude,kulture i nova mjesta,ostavljati i dobivati komentare/mailove/poruke.....
Ne voli:Umišljene i povodljive ljude bez svog ja,alkohol,cigarete,glupe ljude,laži,dvoličnost,školu, hladnoću, rano buđenje (sve prije 10,haha),nepravdu,diskriminaciju, konzervativna i zaostala razmišljanja i poglede na svijet...
NOVO! 2 u 1! Mail i msn! Isprobati :
addicted_to_music89@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



BLOGOVI KOJE OBAVEZNO ČITA...
plan23/mejdenica / michi / / dead harley / sve samo ne normalna / dajana-ri-rokerica / MuC =) / Ana banana / ..vAkI akA CrVeNšLaPiCa.. / etra / star


Ostalo:
my favorite one-Google(baš cool riječ a? :)
ako hitno treba referat-wikipedia(spasila me već nekoliko puta :)
za to već svi znate-you tube
kad sam in the mood za chat-Iskon

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us