Pogled s prozora....... punkrockgirl182 https://blog.dnevnik.hr/punkrockgirl182

petak, 16.02.2007.

Mislim,dakle nemam dečka...baš...

Poprilično sam zapostavila ovaj blog...Em nemam pretjerano vremena,em mi treba like milijardu godina da dođem do blog editora(super spori Internet+malčice stariji komp+nekoliko blokiranja i to je to) tako da čovjek izgubi svu volju i želju da se uopće približi kompjuteru...
A i nije baš da imam o čemu pisati...Uvijek mi je sve isto...Mislila sam napisati novi post za Valentinovo,ali kao što vidite nisam...Bolje...Taj dan je bio prilično retardiran...Osim što je bilo Valentinovo,as I already said(a ja sam single),ja išla do automata u školi da si kupim čokoladicu kad je ona kao i obično lijepo zapela i ode 5 kuna i čokoladica...Osim toga bilo je tu nekoliko ljudi koji su me razočarali,a onda moji roditelji koji su me uspjeli iznervirati i kako dan može biti lijep?
Na primjer,moje roditelje ti hvati velika želja i volja za razgovor sa mnom...Ja kažem onda da nisam od volje,da me puste,a oni ništa...I onda naprimjer u tolikoj želji da nađe neku temu za razgovor,moj tata pita "Jel to pada kiša", a ja u najboljem slučaju kažem da ili ne(ovisi o tome jel pada kiša,naravno,haha)...U najgorem slučaju ja kažem "A ne,žabe...(Mislim,mom sarkazmu nema premca,jel...)I onda razgovor završi vikanjem kako mogu biti tako sarkastična,čovjek me lijepo pita i zašto se uvijek tako ponašam... (?!)
Finally,danas petak...Iako mi tjedan prilično brzo prolazi,jedva čekam vikend da se naspavam...Izgledam očajno...Danas sam došla doma i bacila se na krevet i zaspala...Prije toga si ja stavila alarm na nekih sat vremena da stignem nešto vježbati matematiku jer je u ponedjeljak test...Ja naravno u snu,najvjerojatnije sam zagasila alarm i nastavila spavati...Probudim se ja oko 6 i pol,pogledam van kroz prozor i vidim mrak...I onda me slabo uhvatilo...I mislim si ja u sebi-Opet moram u školu...I prođe nekoliko trenutaka i shvatila ja da je još uvijek popodne...Nije bilo sretnije osobe od mene...haha...
Pozdrav svima...
do sljedećeg posta...
kissi-kissi...
haha...
bok
lud

16.02.2007. u 21:48 • 13 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 05.02.2007.

Happy Birthday...

Evo ga,došao je i taj dan...MOJ BLOG SLAVI PRVI ROĐENDAN...Bože,kako mi je nevjerojatno brzo prošla ova godina...Sjećam se više manje svega...I ljudi koje sam ovdje upoznala i nekih stvari koje sam napisala do komentara koje sam dobila...

Evo vam nekih stvarčica o njemu:
Datum i vrijeme prvog posta: 05.02.2006. (22:26)

Zadnji post napisan: danas

Ukupno postova: 105

Broj postova u zadnjih 30 dana: 4

Broj postova u tekućem mjesecu: 1

Prosjek postova po tjednu: 2

Prosjek postova po mjesecu: 9.5

Mjesec s najviše objavljenih postova: svibanj, 2006. (14 postova)

Mjesec s najmanje objavljenih postova: veljača, 2007. (1 postova)

Najveći broj neaktivnih dana između postova: 18

Broj dana bez postova: 262

U koje doba dana najčešće pišete postove: navečer (16 - 22 sata)


Ukupno riječi u svim postovima: 7103

Prosjek riječi po postu: 68

U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu).



E sad bih ja voljela reći "Da bar on doživi još toliko i još više",ali...Ne mogu...
Mislim da ću promijeniti adresu jer imam osjećaj da sam ja ovu prerasla...Imam 17 i pol godina i ova mi je nekako previše tinejđerska...
Ako je promijenim,javljam je naravno... :))
A mislim,s ovom imam jako puno lijepih uspomena,ali nekako...ne znam...imam osjećaj da trebam nešto promijeniti... Vidjet ćemo...
Pozdrav svima...

05.02.2007. u 21:09 • 6 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kada živiš u jednom selu blizu mjesta gdje svi svih znaju,ništa se novoga ne događa,a tri trgovine ukriž nazivaju shopping centrom,onda ti je ovaj blog,uz tv i glazbu jedina zanimacija...

Image Hosted by ImageShack.us

E tol'ko me ljudi dosad posjetilo... :) Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



CURRENT MOON
- za one koji su opčinjeni mjesecom kao ja....Soorry mejdenici kojoj sam to pokupila :)


Image Hosted by ImageShack.us
SOMETHING ABOUT PUNKROCKGIRL182....
Ime:do sad ste mogli skužiti iz posteva,tko nije skužio,sam si je kriv :))
Prezime:preosobno
Rođena:jest
A datum:29.8.1989.
Ljubav:Bolna točka.....Nema dečka,nezaljubljena.....U stalnoj potražnji.....
Škola:Opća gimnazija,3.razred
Prolazi:s 5.....ali nije štreberica......jer ne voli školu.....uopće.....
Sluša:pa,može se reći da podnosi sve osim narodnjaka
Voli:ljeto,glazbu,svoju obitelj,prijatelje,svoj iPod, čokoladu, punkere, rockere, metalce,ljetne noći i noći općenito, more, crnu, zelenu,ljubičastu i rozu boju (i nije je sram to priznati :) ,sve ono što je drukčije, gledati filmove i serije,čitati knjige,svoj mob,svoje starke i marte,crni lak za nokte,sladoled i nutellu, putovati,upoznavati nove ljude,kulture i nova mjesta,ostavljati i dobivati komentare/mailove/poruke.....
Ne voli:Umišljene i povodljive ljude bez svog ja,alkohol,cigarete,glupe ljude,laži,dvoličnost,školu, hladnoću, rano buđenje (sve prije 10,haha),nepravdu,diskriminaciju, konzervativna i zaostala razmišljanja i poglede na svijet...
NOVO! 2 u 1! Mail i msn! Isprobati :
addicted_to_music89@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



BLOGOVI KOJE OBAVEZNO ČITA...
plan23/mejdenica / michi / / dead harley / sve samo ne normalna / dajana-ri-rokerica / MuC =) / Ana banana / ..vAkI akA CrVeNšLaPiCa.. / etra / star


Ostalo:
my favorite one-Google(baš cool riječ a? :)
ako hitno treba referat-wikipedia(spasila me već nekoliko puta :)
za to već svi znate-you tube
kad sam in the mood za chat-Iskon

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us