Pogled s prozora....... punkrockgirl182 https://blog.dnevnik.hr/punkrockgirl182

nedjelja, 31.12.2006.

jubilarni 100.-ti...a ujedno i zadnji...u ovoj godini... :))

Image Hosted by ImageShack.us
Nisam vas valjda prestrašila naslovom,jel?Ma nisam,nisam...Još je jedna godina na kraju...Još malo pa sam godinu starija...Ovo je moja 18 godina...Scary...Tek sad počinjem razumjeti da mi je ovo najbolje razdoblje života...Prebrzo prolazi ovo vrijeme...Ali ajmo na neke ljepše stvari...Kako svi govore šta im se događalo u ovoj godini,tako ću i ja...No ne brinite,neće to dugo,ne mislim za svaki dan posebno nešto govoriti,hehe...Ali bilo kako bilo,ovo mi je bila odlična godina...Možda se usudim i reći i najbolja do sad...Nije potpuno savršena,ali neću cjepidlačiti jer mi može biti i puno,puno gore nego što stvarno je...Kao prvo i najvažnije-moja obitelj i voljene osobe su zdrave i sve je u redu...U školi imam super uspjeh...Zadovoljna sam sa svojim životom...
Ukratko,evo nekih stvarno zakon stvari koje su mi se dogodile u ovoj godini:
*Ovu godinu sam dočekala u Americi,što mi je bio dugogodišnji san...Bilo je presavršeno...Sve šta sam očekivala da će biti,bilo je stoput bolje...I sad ja želim opet... :))
*Otvorila sam blog...5.2.Brzo će rođendan...Upoznala sam stvarno super ljude....I jednu super osobu...Koja čita blog skoro od početka....Redovito se dopisujemo,bilo mejlovima,porukama,a od nedavno smo i na msn-u...Također,to je osoba koja mi je poslala zakon poruku(i to prva!)za sretan rođendan,a i prva mi je čestitala Božić ove godine...Ne trebam je posebno napominjati,nadam se da će znati tko je to... ;)
Ali ništa manje nisu važne ni ostale osobe koje mi ostavljaju,ali i ja njima komentare...Hvala vam za sve...
*Bila sam nekoliko tjedana u Švicarskoj ovog ljeta,što ste također pratili na ovom blogu...I još se više zbližila s nekim ljudima tamo...

Naravno da tu ima još stvari,ali jednostavno ne želim previše gnjaviti,a nekih se i nemogu sjetiti...Možda to vama uopće ne izgledaju nešto previše važne stvari,ali meni za sreću ne trebaju velike stvari,dovoljne su mi sitnice...
Što se tiče novogodišnjih planova,ove godine ih ne radim...Zašto?Jer znam šta trebam promijeniti,ali ne znam ni sama zašto to ne radim...Možda jer sam prelijena?Jer ne znam kako?Ne znam ni sama...
Onda...Namjestila sam vrijeme objavljivanja ovog posta na ovaj sat i datum koji sad vidite,ali zapravo sam to pisala dan ranije...U vrijeme objavljivanja ovoga,najvjerojatnije se nalazim na "party-ju" dočeka Nove...Iako redovito svake godine mi i ne bude neki doživljaj jer možda nešto previše očekujem...Zato ove godine ne očekujem ništa...I tko zna,možda će ovaj doček biti drugačiji...

A vama želim Sretnu Novu i neka vam se u novoj godini ostvari sve što si sami zaželite,bilo to zdravlje,sreća,ljubav,bolje ocjene,ma bilo što,nadam se da će vam se sve to ostvariti...
Pozdrav svima i zabavite se večeras... :))
pusa svima od vaše punkrockgirl182
smijeh

31.12.2006. u 23:59 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kada živiš u jednom selu blizu mjesta gdje svi svih znaju,ništa se novoga ne događa,a tri trgovine ukriž nazivaju shopping centrom,onda ti je ovaj blog,uz tv i glazbu jedina zanimacija...

Image Hosted by ImageShack.us

E tol'ko me ljudi dosad posjetilo... :) Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



CURRENT MOON
- za one koji su opčinjeni mjesecom kao ja....Soorry mejdenici kojoj sam to pokupila :)


Image Hosted by ImageShack.us
SOMETHING ABOUT PUNKROCKGIRL182....
Ime:do sad ste mogli skužiti iz posteva,tko nije skužio,sam si je kriv :))
Prezime:preosobno
Rođena:jest
A datum:29.8.1989.
Ljubav:Bolna točka.....Nema dečka,nezaljubljena.....U stalnoj potražnji.....
Škola:Opća gimnazija,3.razred
Prolazi:s 5.....ali nije štreberica......jer ne voli školu.....uopće.....
Sluša:pa,može se reći da podnosi sve osim narodnjaka
Voli:ljeto,glazbu,svoju obitelj,prijatelje,svoj iPod, čokoladu, punkere, rockere, metalce,ljetne noći i noći općenito, more, crnu, zelenu,ljubičastu i rozu boju (i nije je sram to priznati :) ,sve ono što je drukčije, gledati filmove i serije,čitati knjige,svoj mob,svoje starke i marte,crni lak za nokte,sladoled i nutellu, putovati,upoznavati nove ljude,kulture i nova mjesta,ostavljati i dobivati komentare/mailove/poruke.....
Ne voli:Umišljene i povodljive ljude bez svog ja,alkohol,cigarete,glupe ljude,laži,dvoličnost,školu, hladnoću, rano buđenje (sve prije 10,haha),nepravdu,diskriminaciju, konzervativna i zaostala razmišljanja i poglede na svijet...
NOVO! 2 u 1! Mail i msn! Isprobati :
addicted_to_music89@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



BLOGOVI KOJE OBAVEZNO ČITA...
plan23/mejdenica / michi / / dead harley / sve samo ne normalna / dajana-ri-rokerica / MuC =) / Ana banana / ..vAkI akA CrVeNšLaPiCa.. / etra / star


Ostalo:
my favorite one-Google(baš cool riječ a? :)
ako hitno treba referat-wikipedia(spasila me već nekoliko puta :)
za to već svi znate-you tube
kad sam in the mood za chat-Iskon

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us