KONCERTI:

21.3.2015, GUSTAF:
http://www.gustaf.si/index.php/program/311-punkrock-koridor-paraziti-p13-zd

24.03.2015, GUSTAF:
http://www.gustaf.si/index.php/program/294-maribor-voodoo-doll-riot

PETEK, SOBOTA IN NEDELJA,
3.-5.APRIL 2015
ŠTUK, SCENA FEST
http://www.pekarna.net/novica/zakljucen-razpis-znani-nastopajoci-na-festivalu-scena-2015




BENDI:

$ZD
CZD
blutwurst
MALO MORGEN
muskathamburg
the4sivits
V OKOVIH
Dr. Zero
rukola
prostozidarji
COSA NOSTRA SPACE
RUKOLA
SAMO ZA DNAR
NARIKAČE
PUNA KAPA
D`SMOKERS
ŽIVI ZID
LETZTE ZUCKUNG



KONTAKTI:

BLUTWURST


BLOGI:

BANJALUŠKI BENDI
KLUB 1 .4 SLADKI VRH
punknihin2
czd blog
CZD blog2
muskathamburg blog
cukeršpic
COSANOSTRA blog
drago boric blog
daniel bauman, tonski mojster, ozvočevanje blog
Moj nevem zakaj blog
slovenski blogi
dr.zero



OSTALO:


PREVOZI INVALIDOV
No border Jam festival
barve
mediofil
wreckingpit
nevenkorda:video nimamdnara
mike pride
Subkultuni azil CZD

CZD(english)
Subkulturni azil
nextbigthing
daniel bauman
dušan hedl news
photo108
PEKARNA magdalenske mreze
PEKARNA MC
GUSTAF
IVAN




weedseedshop
video czd

BESEDILA


LETA SLUŽBE SO ZA NAMI (BLUTWURST)

(VER1)
V SLUŽBI NOHTE MANIKIRA
PROČ OD MENE SE OZIRA POL PA POLNA PREZIRA
NA MENE MASTURBIRA

(REF) 2X
VSE SE JI UPIRA
NAS ČISTO IGNORIRA
PRED MANO PA POZIRA
KO SRAJCO SI ODPIRA

(VER2)
Z MANO JE PRIJAZNA
JAJCA ČISTO PRAZNA
MALO BOM BLEFIRAL
NE BOM JI NIČ KASIRAL

(REF) 2X

(VER3)
IMELA BI ME KAKOR PSA
KO VSAKI »HOV« POMENI DA
PRED PRIJATLI BI SE VAŽIL
KAKO SEM JO TOLAŽIL

(REF) 4X





SVE BI BUDALA (SAJ TI BOM DALA, OP.P., NE MARAM TE PESMI OP.OP.P.)

(BLUTWURST).



ŠE ENKRAT - NE MARAM TE PESMI !!!!!!



ZADNJIČ - RES JE NE MARAM !!





(E C G D)



STVARNO NE ZNAM ŠTA MI JE

KAD MI VRAČAŠ ZAGRLJAJE

SAMO SI SE IGRALA

I OTIŠLA BEZ POZDRAVA



A VLAK PUTUJE

ODLAZI I LUDUJE

NI SAM NE ZNA KUDA ČE

JOŠ UVIJEK TRAŽI SE



NAKON SVIH TVOJIH PRIČA

I LIJEPIH POGLEDA

KO ZNA GDJE SI SAD

I SA KIM SE ZABAVLJAŠ



OSTALO JE SAMO SJEČANJE

KAD PRVI PUT SMO SE POLJUBILI

BAR TE ZABORAVIT

I NIKAD VIŠE ZAGRLIT



REF.:

(E G D C)



AJDE BUDI DOBRO

I LIJEPO SE PROVEDI

KO ZNA NA KOJEM VLAKU

ČEMO OPET SE SRESTI










KULISA



Ne vem ali je bila zima ali pomlad

ali res ni bilo dobro biti mlad

Mnogi so si samo ne jaz

Z rokami zakrivali obraz



Sem rekla da jim ne vidim oči

Da se mi to neumno zdi

Da z njimi ne morem peti

Da jim ne morem verjeti



Baje se ta zgodba ponavlja

Da vsaki generaciji to nekdo nastavlja

da nikoli nimajo zadosti

Da ni veselja in radosti







Sem rekla da jim ne vidim oči

Da se mi to neumno zdi

Da z njimi ne morem peti

Da jim ne morem verjeti



A življenje ni kulisa ki paradira

svet se ne podira

jaz hočem tu ostati

uživati in se smejati



Sem rekla da jim ne vidim oči

Da se mi to neumno zdi

Da z njimi ne morem peti

Da jim ne morem verjeti









NAJLEPŠA PESEM (Rukola)



To je najlepša pesem

ne bo je prekrila plesen

ker poje zgolj o življenju

o lepih čustvih ne o trpljenju



to je najlepša pesem



o smislu se ne sprašuje

globoko diha uživa in potuje

brez meja povsod po svetu

zaziba nas v lahnem vetru



to je najlepša pesem



saj je lahko perfektna

brez patetike in direktna

kot življenje je grešna

in tudi tako absurdno smešna



to je najlepša pesem







IZGUBLJENA (Rukola)



Jaz sem izgubljena



Volje imam zelo veliko

Možnosti pa čisto nič

Poslali so me nekam daleč

Po vesolju sem vodič



Ti si izgubljena



Z menoj lahko greš daleč stran

Od sistema in njegovih ljudi

Iskati zvezdo ki na nebu zate zažari



Mi smo izgubljeni



Ko gledamo z neba na zemljo

Kjer ljudje se koljejo

Vse vidimo in vse vemo

tuje boje nočemo.





V NAPAD (Rukola)



Milijarde evrov za orožje

Milijarde ljudi ki tarče so

Iz globine morja in z zraka

Direktno merijo v glavo



V napad



Da ne bi nič videli slišali

Da bi nas vse utišali

Da misliti ne bi začeli

protivojnih pesmi peli



V napad





PTIČI (Rukola)



Tu spodaj vse je težko

Pritisk je velik daleč nebo



Ptiči



Mi pa moram poletet

Gore in oblake zase imet



Ptiči



Zapremo oči in že letimo

Takoj smo tam kamor si želimo



Ptiči





PUNK'S NJET MRTAV



Hajde da budemo americki bend

I da se brzo ubacim u trend

Odsviramo pjesmu bez melodije

Bez ikakvih rijeci ili poruke



A kako? Lako, lako, najlakse



Hajde da kazemo ras, dva, tri

Punk's njet mrtav-ma boga ti?!

I opet samo tri akorda

Bez refrena ili sola



A kako? Lako, lako, najlakse



O-o-o

Gomila energije za Elektro Istru

Coca-cola spot za MTV

Ipak odlicna pjesma za Radio Pulu



Hajde da maznemo pive dvije-tri

Bolje cemo svirati

Vise ne feeling i tako to

Nista mudro ni pametno



A kako? Lako, lako, najlakse



O-o-o

Gomila energije za Elektro Istru

Coca-cola spot za MTV

Ipak odlicna pjesma za Radio Pulu



(Kud Idijoti)





DA BO BOLJE



svet se kolje da bo bolje

da bo bolje da bo bolje

midva pa raje v vesolje

v vesolje da bo bolje



(CZD)





MOJ POLICAJ



Tako prodoren

Tako močan

Pod brčicami dolg jeziček

Je vreden mojih ran



Spominjam se

Noči na Lentu

Stal si korak nazaj

Po senci čepice sem sodil

Da si moj policaj



(Muškat Hamburg)





LUNA



So v sanje zasvetile

najlepše oči

me povabile

pridi še ti



Pridi še ti

pridi še ti

pridi še ti

Pridi še ti



Se nisem zbudila

ko šla sem do nje

Bila svetla sem vila

Svobodni obe



Pridi še ti

Pridi še ti

Pridi še ti

Pridi še ti



Me je luna nosila

Čez žalost v veselje

Pri sebi me skrila

V eno drugo življenje



Pridi še ti

pridi še ti

Pridi še ti



(Rukola)





ODPUSTKI (C G a F, D A h G)



Odpuščam sanjam, ki mi

odjedajo luno.

Odpuščam telesu, ki mi

narahlo odmira.

Odpuščam deklicam, ki

pomladi cvetijo.



Odpuščam vetru, ki je

neviden.

Odpuščam strahu, ki se

stopnjuje.

Odpuščam angelom, ki so

metulji brez krvi.



(Blutwurst)





ŠEPET

(Rukola)



Šepetaj mi o vsem

Kar bilo je in bo

Jaz vse ti povem

Zate objamem nebo



Šepetaj mi o tem

Kaj poješ v kaj zreš

Samo meni povej

Kam pravzaprav greš





Govori mi zdaj

Vse mi priznaj

Kam pelje te pot

kdaj prideš nazaj





Podari mi svoj šepet

Da shranim si ga

Čisto majhen obet

Košček tvojega srca





Šepetaj mi o tem

Zakaj povsod je temno

Ko več te ne smem

Prijet za roko



Šepetaj mi o vsem

Kar lahko bi bilo

Vrni mi tvoj nasmeh

In nekaj zvezd na nebo



Govori mi zdaj

Vse mi priznaj

Kam pelje ta pot

Ali prideš nazaj


punknihin

27.02.2015., petak

PUNKROCK KORIDOR PREDSTAVLJA!!








V SOBOTO 28.2.2015 VABLJENI V DVORANO GUSTAF NA KONCERT

KREŠO I KISELE KIŠE

PUNA KAPA


VABLJENI TUDI K OGLEDU:

http://www.planster.si/ponudnik/blutwurst/

http://www.planster.si/ponudnik/v-okovih/




M.O.U.

- 20:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

08/2017 (1)
03/2016 (1)
04/2015 (2)
03/2015 (5)
02/2015 (5)
01/2015 (5)
12/2014 (5)
11/2014 (6)
10/2014 (7)
09/2014 (4)
08/2014 (6)
07/2014 (12)
06/2014 (14)
05/2014 (12)
04/2014 (5)
03/2014 (12)
02/2014 (8)
01/2014 (10)
12/2013 (13)
11/2013 (18)
10/2013 (15)
09/2013 (11)
08/2013 (15)
07/2013 (1)
06/2013 (16)
05/2013 (15)
04/2013 (14)
03/2013 (20)
02/2013 (16)
01/2013 (20)
12/2012 (12)
11/2012 (18)
10/2012 (16)
09/2012 (16)
08/2012 (1)
07/2012 (20)
06/2012 (18)
05/2012 (18)
04/2012 (18)
03/2012 (20)
02/2012 (19)
01/2012 (22)
12/2011 (15)
11/2011 (19)
10/2011 (21)
09/2011 (20)
08/2011 (2)
07/2011 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv