¤ABOUT MY....MY....YOU NOW....FRIENDS...¤

Ovaj post posvetit ću svojoj maloj ekipici s kojom svaku(je tak je,baš svaku)večer provodimo zajedno...Dakako moje naj frendice su Sara Vh.,Ema,Silvia(ma sve iz razreda + Laura i Nina).Al pošto su S.E. I S.na moru(p.s.super se provedite!!!;) ja(koja nejdem) i ostala ekipa(Laura,Zvone,Krak-an,Huhi(tj.husić) Se zajebavamo kod šume.Dakako bio je tu i Kenjc(zapravo Genc) koji sad umače jajca u moru.No mi se super provodimo gledajuči Krak-ana kak se ubija na skakaoni u šumi i pomažući Huhi-u i Lauri u njihovoj(skoroj)vezi.(Dražmo im fige ljudi).IZmeđu njih se pale iskrica i događa neka FIZIKA(kako kaže jedan moj frend iz razreda). bang
No,dobro.Šta da još pričam....e da.Jučer sam dobila maluuuu kaznu pa sam smjela bit sam na svojoj ulici i naravno pozvala sam škvadru.Al tu je bio i novi član, OTTO .Moja mali štakor(hrčak,bar tak neki kažu).Malo smo ga mučili i nanašali po rukama.E...trebali ste vidjet ovo.Primila sam ga u ruke i idiot mali počne trčat i padne iz mojih ruku!!!!!Na pod!!!!Na asfalt!!!!Aaaaa....počeo je skvičati...ok,ok mi smo se smijali.Sad mu je dobro i sve je ok.
Eto to bi bilo to!
Btw.pozzzz svima koji idu na more! wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni...

THE BEST BLOGOVI