Punctum Vivimus

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivi linkovi
Planet Incubus
Blog.hr :)
Launch Music Videos

kontakt:
karrat2003@yahoo.com

Blogovi koje pratim
Moj Drug Ratko :)
Cimeri
MT mafija
Deponij Rariteta
1001 Nebuloza

Beyond the Sea

Somewhere beyond the sea
Somewhere waiting for me
My lover stands on golden sands
And watches the ships that go sailing

Somewhere beyond the sea
She's there watching for me
If I could fly like birds on high
Then straight to her arms
I'd go sailing

It's far beyond the stars
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon

We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

No more sailing
So long sailing
Bye bye sailing

13.06.2005., ponedjeljak

Siehst du das genauso?

i opet jos jedan ponedjeljak. pijem kavu, protezem se, muzikica pracena spotom drnda sa tv-a (jer ga imamo vec skoro tjedan dana!) ;), a ja bi se kao trebala vratit u rutinu (ucenja, ne pijenja). jos samo 3 tjedna ovog semestra.. i onda doma, ljeto, ljencarenje.. kao da ovaj semestar nije ni postojao. sve se gubi u svakodnevnici, osim uspomena koje svakim danom postaju sve jednostavnije i bljedje...
ali ima tu i dobrih strana - manje cu pusit, pit, vidjet cu stare prijatelje, jutarnje (podnevne?) kavice u rashladjenim prostorijama dok se krijemo od vruceg gradskog asfalta .. mmm .. :)))) .. a i hranit cu se zdravije, mozda malo i smrsat?? :))))) maknut ovaj pivski trbuscic koji mi sada tako fino pase- dokaz ;). A i necu njega vidjet nekih 2,3 mjeseca.. mozda me i prodje dok se vratim, tko zna :).

oooo.. evo su Incubus pustili yay :)))) .. odoh .. malo su me trznuli :)). hey Megalomaniac ....!!! :)))))
- 10:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #