Punctum Vivimus

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivi linkovi
Planet Incubus
Blog.hr :)
Launch Music Videos

kontakt:
karrat2003@yahoo.com

Blogovi koje pratim
Moj Drug Ratko :)
Cimeri
MT mafija
Deponij Rariteta
1001 Nebuloza

Beyond the Sea

Somewhere beyond the sea
Somewhere waiting for me
My lover stands on golden sands
And watches the ships that go sailing

Somewhere beyond the sea
She's there watching for me
If I could fly like birds on high
Then straight to her arms
I'd go sailing

It's far beyond the stars
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon

We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

No more sailing
So long sailing
Bye bye sailing

23.05.2005., ponedjeljak

pozdrav Ani ;)

1. Dobila sam sms od Ane da internet vapi za novim blogom i u njemu pozdrav njoj ;) .. pa joj ga evo stavljam u naslov! :)))

2. Ljudi moji, sestra mi se sad negdje mota po aerodromu u Chicagu.. pa ce sutra u Veneciju sletit.. skoro godinu dana se nismo vidjele.. jedva cekam ! :))) yuhuuu :)))

3. hmmmm.. da .. vikend. Joj.. kao da je 7 dana bilo u ta 2 i pol (ono.. petak navece, subota i nedjelja.. ). Ustvari ne.. i u cetvrtak smo bili vani.. ok onda - ipak je bilo vise dana. :) Ma da.. uglavnom, subotu mi Ivana javlja da ima taj neki poslic ujutro, fali jos jedna osoba - extra, super - moze! A kako sam vec dogovorila da idem vani.. ne mogu samo tako otkazat (pogotovo nakon sto se Popularna uvezala sa svojim ircem ;) ) ... tako da sam spavala 2 sata, probudila se u 6.30, popila pola kave i otrcala na to krizanje. Naime, bili smo SECURITY hehehe... bio veliki maraton pa je svako drzao "svoju" cestu, tj krizanje, zatvoreno. Ja pored hotela, u 9 trebala zatvorit, ali su se naime bas tada svi autobusi odlucili maknut odatle.. i jos dok se svi mali japancici ukrcaju... jedva sam stigla zatvorit kad je stigla policija.. tj. ovaj tip koji "cuva" taj dio sa mnom.. well.. ono.. ;) simpatican :))). onako mrk, a plaave plavo zelene oci.. tako moje visine.. a zna se da ja volim decke u uniformi .. pa makar to bile one sexy crne kecelje od konobara ;)).. ima 27 godina, tako smo satima pricali.. zezali se. Sjebano je, ne znam sta smijes-sta ne smijes rec - policija jebiga.. :))) .. sta ja znam, ja se uvijek onako malo sjebem kad je policija u blizini.. ostalo mi valjda od prije .. stare navike tesko umiru ;).. mada sad rijetko sta vise ilegalno koristim.. al' svi znate na sta mislim.. :)).
A ja ..tako divno pametna nakon ona 2h sna, sinocnih piva + sunce glupo upeklo.. naravno da svasta nesto istrtljam.. jebiga.. sta cu :). Uglavnom.. pozvao me vani na "date".. u ovu najstariju becku pivnicu.. :) ... al' kad je vidio da mi je neugodno malo bilo (mislim, ipak ne mozes rec "ne" policiji.. mogao bi me uhapsit! .. ..o.. .... ideja ;) .. haha ) .. ma da .. kad je vidio da mi je bilo malo neugodno, rekao je da povedem i sestru i frendicu, i on ce svoje neke frendove, pa mozemo svi skupa van. hmm.. i poslije mi je samo dao papir sa brojem telefona.. kao .."javi se ;)" ...

I sad gledam u taj papir.. ne znam sta bi. Pred 4 sata sam bila odlucila da necu.. mislim.. nije bas previse moj tip iako je zgodan dosta, prilicno pametan (ja vec bila skeptik.. vicevi o policajcima itd.. o Boze.. a ja plavusa.. lol..), uzasno obraca paznju na sve sta sam rekla.. ono jebote, jel' to neki "anything you say can and will be used against you" fazon ili ?? :)))
da... tako sam ja otisla radit.. zaradila, dobila broj + cokoladice od neke zene koju sam pustila da prodje nakon zatvaranja... ;).. trebala bih ja malo cesce radit vidim..

A vidjela sam sinoc i irca.. bili svi skupa vani, zezali se, sjedili u parku, pili, pjevali.. al' jebiga, ne mogu nista, vidim ih zajedno.. onako slatki drze se za ruke.. jebiga iva.. ugrizi se za jezik, ne gledaj i misli na nesto drugo.. polako ce otic ti leptirici iz trbuha valjda.. a mozda bi trebala nazvat tog policajca.. mislim.. sta, nikad se ne zna....

Oj jebote sto ja rastego ovaj post....... sorry svima, tek sad skonta da sam se malo "raspricala" :)). Pusa .. cuvajte se i .. ma da.. uzivajte :))). Odo ja probat pisat zadacu :). hihi
- 22:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #