Punctum Vivimus

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivi linkovi
Planet Incubus
Blog.hr :)
Launch Music Videos

kontakt:
karrat2003@yahoo.com

Blogovi koje pratim
Moj Drug Ratko :)
Cimeri
MT mafija
Deponij Rariteta
1001 Nebuloza

Beyond the Sea

Somewhere beyond the sea
Somewhere waiting for me
My lover stands on golden sands
And watches the ships that go sailing

Somewhere beyond the sea
She's there watching for me
If I could fly like birds on high
Then straight to her arms
I'd go sailing

It's far beyond the stars
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon

We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

No more sailing
So long sailing
Bye bye sailing

18.05.2005., srijeda

danas...

danas nisam izasla na ispit
danas je prvi dan nakon dugog vikenda, a ja bi da je vec slijedeci vikend
danas mi treba puuuuno duze da sastavim smislenu recenicu nego inace
danas mi se kompijuter neisprovocirano gasi
i mobitel isto
danas nisam otisla na predavanje
danas mi se uzasno uzasno slusa The Subliminal Verses,a ne mogu nigdje naci cd :'(
danas mi tek pocinje dolaziti do glave da "odustajem" od ovog decka
danas pocinjem shvacati kako to moze biti tesko
danas pokusavam ne popiti tabletu jer me glava boli
danas sam cula novu pjesmu od Audioslave-a
danas se pocinjem premisljati o mjestu slijedece tetovaze
danas mi je istekao rok za placanje racuna za internet
danas su napokon pustili Vermilion
danas izgleda kao da mi launch player cita misli
danas pada kisa
danas izgledam umorno i osjecam se relativno glupo
danas jos cekam da se od srca nasmijem
danas je srijeda
- 15:01 - Komentari (24) - Isprintaj - #