Maturalac i tak...

Evo vratila sam se s maturalca...Bilo je baš OK!U petak smo krenuli u 7 i nešto iz Zg-a.Prvo smo išli na slapove Krke,pa na razgledavanje Šibenika.Onda smo napokon krenuli u hotel Medena,blizu Trogira...Hotel izvana izgleda supersmijeh,al kad uđeš:veliko razočaranjebang!Sobe su sranje,mi smo imali sreću,radio nam je tv!!!Prvu noć su dečki iz razreda bili kod nas u sobi,pa nismo spavali,bili smo cijelo vrijeme na balkonu(pušilismokin) i zezali se s dečkima iz d razreda!Bili su balkon iznadthumbup...U subotu smo išli u razgledavanje Trogira,bilo je ok,malo iscrpljujućedead!Kad smo se vratili,išli smo na kupanje,plaža je lijepa,sam kaj ima puuuuuuuuno ježeva.Na večer se pola ekipe napilopartytak da nisu znali za sebe.Mi smo sjedili na balkonu,ja sam pušila slimnaughty a ostali nemam pojma,zaspala sam oko 1,bila sam tak umornazijev.Nedjelja,ujutro smo se digli,išli na doručaknjami,pa na kupanje,onda ručak i na razgledavanje Zadra...Vidli smo one orgulje,baš su foracool!Onda put u Zg,stigli smo oko 23 sata...Joj,ja bi opet na maturalac,bilo je tak kratkono...Evo,to bi bilo to...Pozz svimawave!!!

21.06.2006. ...22:49 Komentari (6) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Myspace


    Zovem se Karla,
    Idem u 8.razred
    živim u Zagrebu,
    ...