Sretan rođendan!!!

Sretan mi rođendan!!!jeeeeej...Napokon je došao i TAJ dan...Jučer sam "slavila"rođendan.Bila sam u gradu s Kristinom i Petrom,bilo je zakon!Od Kristine sam dobila:komplet naušnice i prsten,crni s cirkonićima i slatku tehničku,od Petre zakon okvir za slike,od sestre majicu(rozu),od mame i tate:novce,neku zakon knjigu,maskaru volume shocking(kak je dobra)...Tak sam se najelanjami,da sam sigurno dobila kilu,a šta sam sve pomiješaladead...Kad smo došle do mene,Kristina si je stavila umijetne nokte,baš joj zakon stoje...Danas smo se cijeli dan smijale,da me boli trbuh,i tolko hodale,sam šta mi noge nisu otpale!Pa nisam ja noge našla na cestinut...Više mi se neda pisat,pa idem...Ostavite mi puuuuuuuuuuuno komentara,ajde da ih bude bar 100,može?kisscerek

Image Hosted by ImageShack.us



14.05.2006. ...09:30 Komentari (128) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Myspace


    Zovem se Karla,
    Idem u 8.razred
    živim u Zagrebu,
    ...