All I want for Christmas is you...

Ajme meni već je prošla ova godina!
Tako brzo!A štaš,vrime sad brzo otječe...
Ja sam kupila darove za familiju,nadam se da su oni i men(hehe).
Ja za božić imam samo jednu želju...skromna sam,štaš...
Bila sam par puta na klizanju i super je bilo...on nije doša,a nisam ni očekivala
da i oće.Prvi put sam ga pozvala,a drugi put ga je pozvala moja prija bez da sam ja znala...
Grrrr....
A neka...sad će mali mislit skroz nešto drugo,al baš me boli briga!
Sutra je Božić,a i uskoro Nova godina,stoga;
SRETAN VAM BOŽIĆ I NOVA 2007.GODINA!!!!
Želi vam Angy...

24.12.2006. ...15:26 Komentari (44) Isprintaj #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hmmmm.....ja?

  • Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


    MOLIM VAS UPIŠITE SE U MOJU KNJIGU GOSTIJU!!!!!!!
    Pogledajte moju knjigu gostiju







    Blogovi koje redovito posjećujen:

    Moja Mare
    Peky
    Ina
    Rebe
    Blackst34ever
    Rabinna ili Green day
    Toto
    Špika
    Vale
    Iskon
    Stardoll






    AAltruistic
    NNerdy
    GGrungy
    YYummy

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts
















    Evo malo mjuze...za naš uzrast...khm...

    Pink-Stupid girls


    Rihanna-Pon the replay


    Shakira-Hips don´t lie


    4 non blondes-What´s going on


    Sean Paul-We be burning



    The pussycat dolls-Buttons


    Rihanna-S.O.S.


    Nelly Furtado-Meneater


    Red hot chilli peppers-Dani California


    Red hot chilli peppers-Tell me baby



    Free Web Counter

    Free Web Counter



    Kolko nas imaaa,kooolkooo nas imaaa...




    Da mi je znat kolko je sati?




    Ovako,nešto o meni....

    Ime:Anđela
    Nadimak:Angy ili Susha
    Godine:12 ipo
    Mjesto i datum rođenja:22.2.1994.g.,Split
    Škola:OŠ "Split 3",7.e
    Živim...:U Splitu na Sućidru
    Obitelj:Starci,brat i pas Bela
    Naj frendice:Mare,Tina,Peky,Jelson,
    Boba,Kaky i Ina

    Naj frendovi:Bara,Čiča,Dadić,Dujka i Bruno
    Ljubavno stanje:Nesretno zaljubljena u Nekog malog
    Volim:Pisat,čitat,rolat se,slušat muziku,učit,zaljubljivati se,....Također volim dobre ljude i ne umišljene
    Ne volim:Umišljene ljude,nasilje,...
    Željela bih postati spisateljica,napisala sam jednu knjigu,sad pišem drugu.

Linkovi