4.9.06.g. srida

On
I došao je taj dan.U školu sam došla prerano,pa sam sjela na ljulju u parku....i....čekala.U jednom trenutku,okrenuh se,kad,tamo pokraj klackalice je bio ON u trenerci,pa zaključih da je došao s treninga.On otiđoše u Dobrilinu.Ja,onako znatiželjna otiđoh u Dobrilinu da provjerim gdje živi.I ja samo malo provirila u ulicu,a kad ni metar ispred mene sjedi ON....ja otvorih usta,izustih uzdah negodovanja i potrčih punom snagom u školu na dežurstvo.

Koji je to bia šok!!!On je sjedia tamo izad grmlja.Tu di on sidi,se može mene vidit,ali ja ne mogu njega.Haha.Sigurno se pitate koji je razred....šesti...da...šesti....i sad se sigurno vatate za glavu i pitate se kako se mogu zaljubit u nekog šestaša.Pa,kako i ne bi,kad sam ja puknuta u glavu!


Dežurstvo
Ma bilo je super!!!!Sve sam žive upoznala,dobro se zajebavala,tj.smijala "biserima" posjetitelja,a bisere će te vidit u idućen postu.Hahahaha....adio.

04.10.2006. ...15:03 Komentari (0) Isprintaj #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hmmmm.....ja?

  • Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


    MOLIM VAS UPIŠITE SE U MOJU KNJIGU GOSTIJU!!!!!!!
    Pogledajte moju knjigu gostiju







    Blogovi koje redovito posjećujen:

    Moja Mare
    Peky
    Ina
    Rebe
    Blackst34ever
    Rabinna ili Green day
    Toto
    Špika
    Vale
    Iskon
    Stardoll






    AAltruistic
    NNerdy
    GGrungy
    YYummy

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts
















    Evo malo mjuze...za naš uzrast...khm...

    Pink-Stupid girls


    Rihanna-Pon the replay


    Shakira-Hips don´t lie


    4 non blondes-What´s going on


    Sean Paul-We be burning



    The pussycat dolls-Buttons


    Rihanna-S.O.S.


    Nelly Furtado-Meneater


    Red hot chilli peppers-Dani California


    Red hot chilli peppers-Tell me baby



    Free Web Counter

    Free Web Counter



    Kolko nas imaaa,kooolkooo nas imaaa...




    Da mi je znat kolko je sati?




    Ovako,nešto o meni....

    Ime:Anđela
    Nadimak:Angy ili Susha
    Godine:12 ipo
    Mjesto i datum rođenja:22.2.1994.g.,Split
    Škola:OŠ "Split 3",7.e
    Živim...:U Splitu na Sućidru
    Obitelj:Starci,brat i pas Bela
    Naj frendice:Mare,Tina,Peky,Jelson,
    Boba,Kaky i Ina

    Naj frendovi:Bara,Čiča,Dadić,Dujka i Bruno
    Ljubavno stanje:Nesretno zaljubljena u Nekog malog
    Volim:Pisat,čitat,rolat se,slušat muziku,učit,zaljubljivati se,....Također volim dobre ljude i ne umišljene
    Ne volim:Umišljene ljude,nasilje,...
    Željela bih postati spisateljica,napisala sam jednu knjigu,sad pišem drugu.

Linkovi