četvrtak, 11.05.2006.

evo mene

hy.,..,.,.samo da vam se javim.,.,.,.tila sam vam rec..,.,..,1,fala na komentarima.,.,.,.pa vam zato šaljem jednu veliku.,..-kiss-.,.,.,.2.pošto su mi ovih dana velika ispitivanja necu vam puno pisat,.,.,.pa ni ostavljat komentare.,.,.,.3.necu ic na kompic uopce i necu se moc dopisivat sa vama zato bi se najradije bang .,,..,,.,bas mi je za.,.,,.,.,probat cu ponekad doc na kompic samo da vas pozdravim.,.,.i to je to.,.,.sad mi pocinju KUĆANICE i IZGUBLJENI pa vam idem.,..,..,.,.,kisssssssscereksssssssss

| 20:58 | Komentari (73) | Isprintaj | #

petak, 05.05.2006.

...:::evo mene:::...

Ja se vratila.,.,.,ajme nikako vam nisam mogla pisat zato sto sam imala puno prepisivat od ova dva tjedna.,.,.ali jos nisam sve prepisala.,.,.da vam ovo od danas ispricam.,.,.ujutro u 7:45 tribala sam ic u doktorice.,.,.,rekla mi je da SAM OZDRAVILA.,.,mah.,fala bogu konačno mogu ic u školu,mislim neki bi bili lose volje al meni nedostaju moji prijatelji.,.,.,.ajme,.,. cilo sam vrime zatvorena u stanu jer nesmjem izlazit da mi se upala ne proširi.,.al sam sam živa i zdrava.,.,.pije nego sta sam otisla iz bolnice morala sam vadit krv,.,.bilo mi je OČAJNO.,.,burninmad.,..,.grozno sam se osjecala ,a onda kao secer na kraju vidila sam prijatelja iz razreda,..,..,.,i on je triba vadit krv.,.,.dobila sam i ispričnice.,..,i ne moram ic na tjelesni, a i ne radit ga,..,.,.život mi je zakoooooon.,.,.,.FALA VAM PUNO STO STE ME OHRABRILI.,.,.smijeh,.,zato vam saljem tisucu .,,.,..,., .,,,,,,,,,,,,,,,,,Image Hosted by ImageShack.us.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

| 21:31 | Komentari (51) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>