utorak, 18.04.2006.

.,.,..evo mene.,..,.

Image Hosted by ImageShack.us
hy.,.,..,.,napisala sam novi post.,.,..ljudi ja vam stvarno nisam stigla nikako do kompica,.,.,.moji me ne pustaju.,..,.,al evo uspila sam ga uvatit na par minuti.,.,.sta da vam pisem .,..,,.ah,.,.,.ovi neki kreten sa visoke zajebaju moju sestru,prijateljicu i mene ja stvarno ne razumim sta on zeli i sta si umislja,.,,.mislim malo mi ga je i za.,.,.,,.najvjerojatnije je to neko tko nema prijatelja,.,.,.,.sad zajebaje sve oko sebe.,.,.,.,mislim nemam komentara,.,.,.sta ce jadan covik sa sobom.,.,.,.,.ono, ja se vise ne zivciram zato sto on to pise nesto grozno o nama.,.,.,al ako je musko nek nam kaze ko je,.,.,.,stvarno se predstavi ili nam mozda to reci u facu.,.,.mislim ako imas muda reci nam tko si.,.,.ili si stvarno jadan,.,.,.,.ah ljudi ja vam vise nemam sta pisat .,.,.,.,ovih zadnjih dana nista se uzbudljivo ne dogada u mom zivotu.,..,.,.ljudi puno vas kissssssam ,..,.cerek,.,.,.to je sve od mene.,.,blabla.,.naravno za danas.,.,.,.,..thumbup.,.,,.,.

.,.,..,.,.citamo se.,.,..,






| 20:05 | Komentari (37) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>