Obavezno mi pročitajte zadnju rečenicu i odgovorite,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Obavezno mi pročitajte zadnju rečenicu i odgovorite,blog.dnevnik.hr/puknutamala" />

ponedjeljak, 03.04.2006.

Obavezno mi pročitajte zadnju rečenicu i odgovorite

Blogeri moji,..,.,.,.,.,..,. ja vam tek sad objavljujem post zato što sad imam veliki razlog.,..,.,..,.,.ljubav mi ide na bolje.,.,.,..,mislim ne baš.,.,.,.sad cu vam ispričat.,..,.,.,jedan lik zanima se za mene i cilio vrime mi piše da me voli i da mu se sviđam..,.,.,.,ja sam mu rekla kad mi je to poceo pisat da ne mam love na mobitelu,..,.,.,..,mislim ja ne želim bit s nekim koga ne volim..,..,.,..,.nemam pojma šta mi je vec sam duže vrime zanimam za nekoga,.,..,.,.,.al.,.,..,.uopce nemam srece.,..,.,mislim nisam ni probavala.,..,.,.nisam vec dugo vremena bila u mastersa.,..,.,.,.pa me to sve udaljuje od moje simpe.,.,.,..,.ajme ljudi šta da radim,..,.,.,.,..neznam čoviku reci ne.,..,..,.ipak ,..,.,.,,.tražim vaše savjete.,.,..,.,please.,..,.,..,pomozite mi.,.,..,.,.bi li vi bili s nekim koga ne volite?.,.,..,
Puno vas volim...,.,..,

.,.,..,.,.pomozite mi.,.,..,








| 21:38 | Komentari (169) | Isprintaj | #