Ptičica

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
pticica.com
recite mi sto mislite o pticici na ewidiju

last.fm
del.icio.us
flickr.com
fotki.com
www.ewidi.com

moj foto-blog


08.10.2006., nedjelja

upload

ja cu odmah poceti s aktualnim problemima. i mislim da cu izbaciti ćčžšđ jer puno brze kucam bez njih :)

evo muku mucim sa uploadom. trenutno imamo obican http upload i to radi dobro ako su fajlovi mali.
no medjutim ako request predugo traje onda pukne. sto je najgore ne moze se ispisati nikakva pametna poruka, nego korisnik dobije "page not found ili nesto slicno"

vecina sajtova koristi httpmodule koji rastave request na manje dijelove pa se onda moze prikazati i progress bar, a i gresku ako ne uspije.
to je ok al je gnjavaza za isprogramirati, a i ne rijesava problem brzine uploada sto bi mogao biti problem s obzirom da jos puno ljudi ima modemsku vezu.
ono sto je rijesenje je smanjiti slike na 1024px ili 500px na klijentu pa onda uploadati. a za to moze posluziti activex, java applet ili flash. eventualno javascript ali nisam nasao da je netko tako nesto pokusao.

activex je podrzan samo IE-u na windowsima pa otpada.
java appleta za upload ima koliko hoces i cak se hvale da mogu resizati slike. ali. ne svidja mi se nikako sto se mora skinuti java runtime od min 15MB odnosno navodno ima i od 7,5MB sto ljude koji se spajaju modemom nece bas veseliti. a i javu izbjegavam vec godinama pogotovo posto mi se u zadnje vrijeme cini da polako izumire osim po bankama. nemam preveliku zelju poceti je koristiti sad, ali ako nece biti druge sta se moze.
ostaje dakle flash, sto mi je otpocetka najdraza opcija iako nikad nisam nista napravio u flasu. najdraze mi je zato sto vecina ljudi ima instaliran flash pa nece morati nista downloadati. no medjutim nisam nasao bas previse linkova na flash upload kontrole. te niti jedan gdje se spominje resizanje slika.
sa flashom ima i problem sto ce mi svi oni zagovaratelji flasha na kraju reci nesto u stilu 'eto vidis da smo ti rekli...' :) al to cu valjda prezivjeti.

ako netko ima bolju ideju neka javi.

priremam slijedeci post. biti ce o last.fm i pandora.com sajtovima. puno zanimljivije od ove tuzaljke. stay tuned.
caos.

ps
bas je kul ovo pisanje bloga. evo ovo mi je uzelo par minuta, a odmah sam sretniji :)

pps

evo otvorio sam jos jedan blog. jaksoplakso.blog.hr
poludio sam hocu ovima zatrpat server.
to ce biti foto-blog i reklama :)
- 21:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #