Flying Without Wings...

srijeda, 23.01.2008.

Kad imamo...ljubav


Image Hosted by ImageShack.us

Kad imamo samo ljubav
ti i ja , ljubavi moja....
od radosti blista
svaki sat... svaki dan ..

Kad nemamo nikakvo drugo bogatstvo
da ispunimo obećanja..
već samo ljubav..
i vječno vjerovanje u nju..

Kad imamo samo ljubav
da ostvarimo čuda ...
i prekrijemo suncem
ružnoću grada...

Kad imamo samo ljubav
kao jedini razlog ...
kao jedinu pjesmu ...
kao jedini spas ...

Kad imamo samo ljubav
tada ćemo iako nemamo ništa..
ljubavi moja...
osim snage da volimo
steći prijateljstvo
čitavog svijeta..

- 10:00 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (13)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (16)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (25)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oni s kojima uživam..

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Ne želim da odeš, a nemam prava
    ni elemenata da te zadržim...
    Moja želja je jako velika
    i da se samo mene pita...
    bio bi moj....

    Image Hosted by ImageShack.us
    doći ću ti noćas u san,
    na obraz ću ti staviti dlan,
    nježno ću te milovat po licu,
    neću pustit suzu izdajicu,
    poljubit ću te u snene oči
    i tiho nestati u noći.
    Image Hosted by ImageShack.us
    Veceras misli na mene,
    ovo nebo ima cudnu moc.
    Mozda se stvorim kraj tebe
    i poljubim za laku noc
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Noćas dok rosa umiva travu
    dok sunce skriveno sanja o danu.
    Noćas dok svi sanjaju o raju
    ja sanjam o tebi i tvom zagrljaju.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Meni je dovoljno samo malo mjesta u tvom srcu.
    Ako ga nemaš, molim te-izbaci nekog
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Ti si sunce što me jutrom budi,
    ti si nada za moj život ludi,
    ti si tema za moje beskrajne sne,
    ti si moj život moje sve.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže: top
    Trebam te jer te volim.
    Image Hosted by ImageShack.us
    Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
    sutra umrijeti.
    Image Hosted by ImageShack.us
    Upravo zato što je tako topao,
    osmijeh je ljepši od bilo kojeg
    cvijeta na svijetu.
    Image Hosted by ImageShack.us
    Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i sama
    sebi.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Kazu ljudi da je lijepo u raju, al ja bi rekla da je jos ljepse u tvom zagrljaju.
    Image Hosted by ImageShack.us
    Ako me ikada budes napustio... smijem li onda poci sa tobom??

    Image Hosted by ImageShack.us
    Pogledaj se u ogledalo i vidjet ćeš kako izgledaju moji snovi!
    Image Hosted by ImageShack.us
    Nikada nemoj odlaziti, ako imaš razloga ostati. Znamo sto jesmo,
    a ne znamo sto možemo biti.

    Image Hosted by ImageShack.us
    Doći ću ti noćas u san, na obraz ću ti stavit dlan, nježno ću te milovati po licu
    neću pustiti suzu izdajicu, poljubit ću te u snene oči i tiho nestati u noći

    Image Hosted by ImageShack.us
    Da je zrno pijeska jedinica za ljubav, sve pustinje ovog svijeta ne bi bile
    dovoljne da ti kažem koliko te volim!!!

    Image Hosted by ImageShack.us
    Sjedim u kutu sobe,
    opet sam noćas sama
    sjedim i mislim na tebe
    a oko mene tama ...
    Tužna sam svake noći
    plašim se što donosi dan
    bojim se svakog jutra..
    i što će se dogoditi sutra ...

    Image Hosted by ImageShack.us
    Ti možeš drugoj u zagrljaj pasti
    i drhtati poput morske pjene
    ali kada budeš na vrhuncu
    svoje strasti gledat češ u nju
    a vidjeti mene....

    Image Hosted by ImageShack.us
    Anđele moj, bit ću uvijek uz tebe,
    pokrit te po noći kad se otkriješ,
    poljubit tvoje oči u snu kad zadrhte,
    zagrlit te, kad ćeš mislit da si sam,
    ljubiti te, kad češ se osjećat ostavljen,
    nosit na rukama , cijelog života.......

    Image Hosted by ImageShack.us
    Necu ti skidati sve zvijezde s neba,
    jer tvoje oci blistaju poput zvijezda na nebu.

    Image Hosted by ImageShack.us
    trazim te u snu da ti kazem da te volim
    trazim te u moru da te popijem
    trazim te u zraku da te udahnem
    ali te ne mogu naci
    jer sam te sakrila u srce samo za sebe!!!

    Image Hosted by ImageShack.us
    Stavi pod jastuk ime moje
    neka ide kroz snove tvoje
    neka te cuva os svake boli
    neka se za tvoju srecu moli
    i nek ti kaze koliko te moje
    srce voli ....


    Image Hosted by ImageShack.us

    Ja sam normalna, samo moj život to nije.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Ljubav je poput prometne nesreće, 'udare' vas i obore, a
    potom preživite ili ne preživite.


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Nemoj me uzimati za riječ, uzmi me u naručje!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Ti si onaj trag u duši koji ne mogu izbrisati.
    Ti si bol u duši koju ne mogu preboljeti.
    Ti si plamen koji ne mogu u srcu ugasiti.
    Ti si onaj kojeg jedino iz srca i duše mogu
    iskreno Voljeti

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    od tvog sunčanog osmijeha,
    od tvog nježnog dodira,
    od tvog strastvenog pogleda,
    od tvog vrućeg poljupca
    ja živim vječno!

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Ljubav je kada i sam pogled na voljenu osobu izmami osmjeh.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Kada se pogase svijetla
    i moja gluma prestane...
    kada nestanu svi
    koji su tu iz potrebe...
    kada skinem masku
    koju nosim danima...
    ostaju cetiri zida
    i ti u mislima...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Često se pitam dali me voliš?
    Dali za mene postoji nada?
    Možda me tvoje srce ne želi...
    možda njime netko drugi vlada.
    Očima suznim gledam tamu...
    kako padaju proljetne kiše.....
    kao da mi svaka kap govori..
    za ljubav treba boli više....

    Image Hosted by ImageShack.us

    Samo jednom živimo na ovom svijetu.
    Sve ono dobro što ga jedni drugima možemo učiniti,
    ljubaznost koju možemo iskazati, učinimo odmah.
    Ne odgađajmo to i ne zanemarujmo,
    jer ovim svijetom nećemo proći drugi put.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Lijepo je znati da postojis u mom zivotu.
    Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zasto.
    Lijepo je otvoriti oci i jednostavno znati da si blizu.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ostani moja tajna beskrajna i daleka, ostani zvijezda sjajna,
    sreća sto me čeka, ostani zakletva srca, cvijet i golub bijeli,
    ostani isti kao na dan kad smo se sreli...

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ljubav ne pokazujemo tako da ljubljenu osobu gledamo u oči, nego da zajedno s njom gledamo u istom smjeru.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ti si svjetlost u tami života, ti si moja muzička nota,
    ti si beskrajna tama za moje sne, ti si moj život i moje sve,
    VOLIM TE

    Image Hosted by ImageShack.us


    Sve ono što se nalazi u meni,
    voljela bih kroz pjesme podijeliti s onima
    koji cijene svoje unutarnje osjećaje,
    koji njeguju njihovu vrijednost...
    To je ono što nam uvijek ostaje vjerno!!


    Image Hosted by ImageShack.us


    što je bol...
    znati za tvoju ljubav
    a ne moći biti s tobom...


    Image Hosted by ImageShack.us

    SVI SMO MI SMRTNO ZALJUBLJENI
    U ONE KOJI ODLAZE
    I OSTAVLJAJU KRIKE
    TAKO JE TO KAD
    SMRTNICI VOLE SMRTNIKE!!

    Image Hosted by ImageShack.us


    Ako se pretvorim u dodir, ako se
    pretvorim u zrak,
    ako ostavim dah na tvojim
    usnama u jutarnjem suncu
    na jastuku,
    ostavit ću tajnu na dlanu,
    ostavit ću ti sebe.
    Ako te vrijeme ukrade,
    sakrit ću se u tvoje
    sjećanje sačuvano u dodirima.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Sjedim za drugim stolom
    s košmarom u glavi,
    dođe mi da plačem
    a tuga me davi.
    Pušim cigaretu ,
    a ruke mi se tresu,
    nek prošlost nestane
    i ti minuti sa tobom sve odnesu.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Nije bitno gdje si ti gdje sam ja.
    Nije bitna ova daljina izmedju nas.
    Bitno je samo,
    Da si tu,
    Gde trebas biti,
    Duboko u mom SRCU!!!!!!

    Image Hosted by ImageShack.us

    Necu ti skidati sve zvijezde s neba, jer tvoje oci blistaju poput zvijezda na nebu.

    Image Hosted by ImageShack.us

    dušo
    vidi me
    smijem se i mašem glavom
    ljevo desno
    jer si ritam
    moje muzike koja me izluđuje

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ne želim da odeš, a nemam prava
    ni elemenata da te zadržim...
    Moja želja je jako velika
    i da se samo mene pita...
    bio bi moj....


  • Image Hosted by ImageShack.us

    Bila sam dijete u tijelu žene, bila sam sve što želis,
    i nikad dala nisam da me sa drugim dijeliš. Bila sam tvoja sva,srce, duša.
    Ostavio si me kasnije, da mene boli niko nije htio da sluša.
    Image Hosted by ImageShack.us

    Tuga



    Moja si vjerna pratilja,

    cime da te nagradim

    za sve ove godine vjernosti...


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Bol



    Nimalo te ne volim

    Svakog gosta za tri dana dosta,

    a ti si vec predugo kod mene...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

oprosti..

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Oprosti
    što si zbog mene sa neba pao
    što sam ti potrgala krila
    što sam te u blato gurnula
    gazila po tebi
    Oprosti
    što sam ti pokazala
    Ljubav