...we're never gonna survive unless we get a little bit crazy...

petak, 04.11.2005.

Image Hosted by ImageShack.us
Stvarno, stvarno mi se nije dalo pisati... ma nije mi se sviđao moj blog... Ili mora biti rozi, ili ga neželim pisati.... :)
Kratko da se javim, i da vas iskomentiram nakon pisanja... Neznam ni koliko je prošlo od zadnjeg posta, ali dogodilo se toliko puno stvari, koje ću pamtiti dugo dugo.... Sve su bile na svoj način posebne i za svim krivim stvarima nikad neću žaliti....
Poseban događaj bila su ovih 5 dana "praznika" na kojima nisam ni otišla pozdravit Sve Svete... (spenk me)
Vikend od 28.10.-30.10. bio je jedan od najzanimljivijih vikenda... malo ću o tome, s obzirom da je danas već petak, al me nostalgija pere i jednostavno moram napisati...
Petak, D'n'B @ Točka, Rijeka....
Image Hosted by ImageShack.us
Ja, inaće nisam bas ljubitelj d'n'b-a al bilo mi je stvarno super... u parku pijemo frendica i ja, skroz zabrijale da nam frendovi neće ni doć jer se nisu javljali do dobrih 11 i neš... Al nije nam bio prvi put da smo same vani, pa ono.. I zovu oni, došli u park, pričekali da popijemo i ušli u Točku... Ludi Mario, neznam koliko nam je cuga platio, uglavnom postigao je da neznam za sebe... muahahahahaha... mislim stvarno, trjeznila sam se cijeli dan poslije...
Subota @ Fun Academy...
Image Hosted by ImageShack.us
U početku mi je zika bila strašna, strašna u pravom smislu riječi, al kasnije sve bolje i bolje... Fora je bilo što se tu noć sat vraćao jedan sat unatrag pa je party trajao sat vremena duže.. Il se bar meni tako činilo.. Ovo mi je bio prvi put u Funu da sam bila skroz čista i trijezna.. :) Dokazala sam si da ipak nije sve u tome.. :) Čemu? tome..
I nedjelja...
Okupljanje kod frendice doma... Dogovor je bio: druženje, cugica, pljugica... Da, to se tako kaže, ali da li je nakon 7 ljudi doma moguće da sve bude na tome... Možda, ali ne u ovom slučaju... Dakle, došli su frendovi sa cugom, hranom i ostalim potrepštinama za "house party"... Zakon je bilo, nemogu pričati u detalje, jer ih ima stvarno puno i previše, a ja nemam vremena ni volje sve opisivati... A kad nešto i ispričam, dobivam komentare da sam baba, i da puno pričam :)
Ma da, to mi je profesionalna deformacija...
Tako je i počeo ovaj tjedan (od srijede) kad sam se morala vratit obevazama i svim stvarima koje mrzim.. Škola na prvom mjestu, di imam malo je reć SRANJA. Slijedeći tjedan je roditeljski sastanak di će moja najdraža majčica saznat za sve što je bilo, i koliko DOBRIH ocjena imam... :(
Od tada sam i u kazni, najvjerovatnije, pa ću sva ova dva mjeseca proživljavati opet i još jednom subotama kad budem bila doma...
Muahahahahahahahahahahaha!
Kako sam glupa... Odlazim uz stih pjesme...

Šta je meni ovo trebaaaaaaaaaalooooooooo

Opise naseg vikenda mozete jos procitati i na:
progressiv.blog.hr
yebemu.blog.hr
besplatna reklama dečki :P :))

- 10:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #