...we're never gonna survive unless we get a little bit crazy...

utorak, 06.09.2005.

Prvi dan škole.. :(

Kava prva:
Frendu je danas rođendan bio, pa nas je odlučio častiti.. Na kavi je bila ekipa, ono, ista ko i uvijek iz razreda, s kojima se viđam skoro pa svaki dan.. U najgorem mogućem bircu, odsad, po meni u Rijeci.. KULT! Jebote, to mjesto je prije par mjeseci bio tako lijepi birc sa super muzikom, konobaricama a sad se pretvorio u okupljalište čobana i seljaka koju deru po narodnjacima... :(
Škola:
Na kavi nam je palo na pamet, da odemo ranije do škole kako bi sjeli na ista mjesta ko lani (bolesnici), tako da je za mene i moju Tinicu i opet rezervirana zadnja klupa, najjača klupa u razredu :) Razrednica po dobrom starom običaju levati i sere kvake tako da je slušanje Nje zamjenio aj-pod :) Sutra, tj. danas, već neidem u školu jer moram otpratit svoju mamicu na aerodrom u Veneziu, iako je stara u Kanadi već dva tjedna.. Nije još ni počela, a mene nema u školi.. Dobar početak :)
I bla bla, frendovi iz razreda opet..jeeee...
Kava druga:
Na drugoj kavi smo vodili vrlo DUBOKOUMNE razgovore o faxovima.. di cemo? da bi se na kraju zakačila s frendicom koja bi išla studirat u Italiju.. Kao da je to samo otić tamo i sve super.. Ma blje.. Ali bilo je bolje nego na prvoj :) Krenula sam u 18 doma, da bi došla oko 19,30.. Di sam ja izgubila sat i pol vremena.. Pojma neam..
I tako, lijep je ovaj dan bio... weekend je prošao još bolje, proslavismo zadnji vikend prije škole kako spada.. :P :)
Da smo planirali više ispalo bi gore.. :)
U subotu se otvara Fuuuuuuun... JEeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!! Napokon partiji na zatvorenom, bez straha od kiše i vremenskih NE prilika.. :) mmmmm...

- 00:05 - Komentari (18) - Isprintaj - #

subota, 03.09.2005.

E! Ovo je moj novi post!


Danas je subota.. Još jedan dan i škola :( Kako je ljeto proletilo... Na početku sam se bojala šta ću radit cijelo ljeto,da bi na kraju tako brzo prošlo bilo nimalo dosadno... Kad se samo sjetim prošlog, kako sam bila u banani bolje ljeto nisam mogla ni zamisliti... Bijelo Dugme, Rabac Summer Festival, Opatija, Kostrena, opijanja u gradu, obilazak okolice.. Kraljevica, Lovran, i brdo kava i cuga.. Trebala bi zbrojit koliko sam para spržila ovo ljeto :) Ajooooooooooj :(
Gotovo je.. Zašto? Zašto? Zašto? :/ Jedino što me veseli, je ekipa iz razreda i škole i 35 sati zajebavanja tjedno... Ali, šta je to prema slobodi koju sam imala ovo ljeto..
A naviknut ćemo se ljudi.. Možemo mi to! Mislim, škola nas nikad nije sprječavala da se dobro zabavljamo :))

Od kolijevke pa do groba najbolje je đačko doba

Buahahahahhahahaha! See ya!




I won't talk
I won't breathe
I won't move till you finally see
that you belong with me

you might think
I don't look
but deep inside in the corner of my mind
I'm attatched to you

I'm weak
it's true
cause I'm afraid to know the answer
do you want me too?
cause my heart keeps falling faster...

I've waited all my life to cross this line
to the only thing thats true
so I will not hide
i'ts time to try anything to be with you
all my life I've waited
this is true...

Ryan Cabrera - True
(lijepa pjesmica )

- 15:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #