...we're never gonna survive unless we get a little bit crazy...

subota, 20.08.2005.

DON'T FORGET TO SMILE... :))

Image Hosted by ImageShack.us
Opet ja..
Ajme ovo će bit poduži text.. Stavit ću u odlomke :P :)

Prvo moram čestitati svom frendu koji je MAJSTOR za kompjutere.. U samo par minuta uspio si je spržiti hard disk sa stotinama techno i house setova, od kojih neke nema na cedeima... Alene, svaka čast! jednom ćeš ovo pročitati, valjda :) (smijeeeeeeeeeeeeeh)

Šta vi radite preko ljeta?

Ja..baš ništa! Samo se guzim baki i staroj za pare, dobro sam im dijete.. Ali, imam i ja dušu pa sam odlučila sudjelovati u nekim poslovima. ČIŠČENJE! :(
Moja najdraža i jedina majčica (STARA) ima stan koji iznajmljuje dečkima koji rade u Rijeci.. I mora čistiti njihove sobe i prljavštinu jednom na tjedan..pa joj ja milo malo mamino dijete pomažem. I to za 100 kuna po jednom danu.. haha.. Posao mi je, usisati i oprat podove na nekih 90 kvadrata stana.. A neš ti posla..Noćas sam išla spavat oko 4, i ona me lijepo stresla u 10 ujutro! Stellaaaaaa. idemo čistit.. Uf... Koma! Dok smo došli tamo, pila sam kavu nekih pol sata, u međuvremenu je ona posisala dio stana, tako da sam se baš naradila :)))) Al svejedno me pare čekaju... lošeee :))))

I tako.. Sad malo emocionalni problemi :P

Razočarala sam se u nekim ljudima ovih dana.. Ali neda mi se o tome.. Samo ću pohvalit i zahvalit mojoj najdražoj seki kojoj sam rekla ono što me mući i koja mi je dala savjet, kako je riješio moj problem.. Hvala ti sekice moja naaaaaajdraža! :*******

Danas idemo na party.. Ovog puta u malom broju s obzirom na prošli put. Al ajde.. We can do it! :) Šta bi dala da padne kiša i da nemoram 100 dana putovat do partija.. Vi, ljudi iz Rijeke... LOVE ELECTRO PREMIERE - KOSTRENKA BEACH - DANAS! :))))) .....rAvE on!....

- 16:48 - Komentari (7) - Isprintaj - #