...we're never gonna survive unless we get a little bit crazy...

subota, 13.08.2005.

OPET JA!

Image Hosted by ImageShack.us

Idemoooooo....
Opet, opet i opet.. TreČi moj BLOG po redu. Treća sreća kažu.. Ae, možda mi ovaj ne dopizdi :)
Par uvodnih riječi pa se bacam na dizajniranje, sutra ujutro.. Ne zapravo, danas ujutro.. Sad sam se sjetila da moram i čistit sa mojom dragom majčicom ujutro.. Poželim se ne probudit! ...
Inaće ja sam iz Rijeke, i volim sve šta voli normalna mladež moje dobi pa i malo više od onih normalnih.. No, koliko sam se raspisala o sebi... Jao.. Ma u biti, ono o meni i sve moje misli ću pretipkat na blog, pa će te saznati nešto i više..
Tik-tak, tik-tak..ša da dalje pišem...
Aha da.. Sutra idemo na party u Kostrenu... Pitam se, dal se to može nazvati party kad je u bircu koji ima...... koliko... brijem 90 metara kvadratnih, možda malo više..A kad i pogledamo druge opcije u mom gradu, vidi se da za nas i nema bas previse zabave... jedna opcija: Opatija, kome se da cijelu noć glumit i preseravat.. CANCELED.. druga opcija:cajke, đir Viškovo.. ni mrtva tamo ne bi išla.. CANCELED.. I ŠTA OSTAJE: Dobili jedan free upad, pa se idemo malo zajebavat.. RETRO-ELECTRO.. o da.. Toliko sam uzbuđena da kako bi Alen rekao.. nemogu spavat... ha ha ha .. a još su rekli da će se taj nazovimo ga PARTY snimat za emisiju na Ri-Tv-u... yupiiii.. postat ću FAMOUS ako me snime..
A meljem ga ja a? Ae.. pisat ću vam kako sam se provela... 'till then... SO LONG! :)))))))))

- 02:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #