psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
the best years
subota, 02.04.2011.



final click - hear you me my friends...

statistika kaže:
datum i vrijeme prvog posta: 08.08.2007. (17:33)
zadnji post napisan: prije 92 dana

skoro sam i ja u maniri hrvatske vlade i njezinih visokih dužnosnika imala svojih 100 dana. 100 dana izostanaka. opravdanih. kažem vam. :) kao i inače, uostalom. :)

godina je 2007. sjećam je se kao da je bila jučer...
lažem. slabo se sjećam, ali se sjećam da je bila početak kraja i početak novog boljeg početka, najboljeg od svih početaka.
u međuvremnu...ha, čitajte što je bilo u međuvremenu...

a sada...
godina je 2011.
and i'm over and out.

za kraj moram samo objasniti jednu bitnu stvar, okosnicu ovog dugogodišnjeg pisanja.

OneTreeHill je jedna lijepa, pomalo razvučena, sada već i razvodnjena priča. pomalo trivijalna, pomalo nerealna, pomalo moja, pomalo tvoja...pomalo svačija. na momente savršen spoj slike i zvuka. počesto najsavršenijeg zvuka i najsavršenijih kadrova. u ovih par godina, meni svakodnevna inspiracija za moje moje i realno najrealnije.
jer, samo kada secirate cjelinu do najsitnijeg detalja, you get the big picture.

i svaki put kad ću preslušavati stotine pjesama sa svoje briljantne OneTreeHill kompilacije, vraćat će mi se iste slike i iste emocije koje ću opet htjeti podijeliti s vama. jer, divne su slike, vjerujte mi. :) lens flare od gledanja u sunce. takve divne slike. no, ipak neću to više raditi. ostavit ću ove slike i ove zvukove koji su se godinama gomilali na ovoj adresi, ali novih sumnjam da će više biti. gettin too old for this. :) davno mi je neki anonimac to savjetovao komentarom. pa, eto, odlučila sam ga poslušati. hvala, dragi stranče. :)

ako će sve ovo što je proizašlo iz moje glave na nekoga utjecati na bilokoji način, meni dovoljno. :) zato neka i stoji svima na čitanje, slušanje, promišljanje.

do sad je blog bio bulletproof za neregistrirane blogere - sada kada zaključavam svoju priču, otključavam je svima ostalima. knjiga utisaka je konačno svima otvorena. :)

bilo mi je drago i bili ste mi dragi. :) nadam se da je osjećaj obostran. :)

i čekirajte cijelu listu best music moments-a. to su te slike o kojima bi vam mogla satima pričati koliko su divne iz moje perspektive. :)

vi ste molly ove psawyer.
ovo je za vas.

Dear Molly,

this is gonna sound a little strange, but I'd like you to paint over my old closet door. The thing is, there is never a time when you'll be more honest and your convictions will be stronger, or when your motives will be more purer then they are right now.

Which means, you should chase whatever it is that exites you. Be confident, take risks. And paint over my words so you could start writing your own.

My story may have inspired you, but I'm certaint your story will inspire the next girl living in our room.

I want you to know, you dont need somebody to write about you in order for your life to mean something. You can write about yourself, make your own destiny. Then, years from now, the next girl will keep what you write on that door long enough to remind you how inspired your life is.

And you can tell that girl to paint over the door, because you realized the words you wrote, the friends you had, the urgency you felt will always be there underneath the paint. The spark of something undeniable, a seed of hope, the truth, for better or for worse, burning just below the surface.

Love, Peyton


| 00:40 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |