psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
summertime, time, time, time...
srijeda, 14.07.2010.



click before reading

nisam sigurna što dalje. došla sam do točke kada mi se rutina izvrtila n-puta i obila o glavu, što je, paradoksalno, već postalo rutinski. pročitala sam negdje u moru kolumni koje bjesomučno tražim i još bjesomučnije gutam u potrazi za motivacijom, da je poželjno s vremena na vrijeme razbijati životnu rutinu, tako održavamo mozak mladim. moj se nije pomladio. trokirao je. apsolutni overload informacijama i situacijama rezultirao je bug-ovima koji su utjecali na moju sposobnost rasuđivanja, i tako, kada jedna stvar vodi drugoj, pa trećoj... let's just say da sam temeljito, strpljivo, predano i s još nizom tako općenito dobrih i pozitivnih osobina radila, po mene, groznu stvar - nizala karike lanca koji je vodio do kompletnog mozgovnog shut down-a. kome su oči crvene, jer mu je mozak na rezervi? izbacite najslabiju kariku.

a možda sam samo umorna. radila sam puno zadnjih mjeseci. na sebi. grozan, težak, dugotrajan egoistični projekt. babysteps, mada sam se nadala da ću ostvariti puno više sa opipljivijim rezultatima, a ne s onima na čekanju. sita sam čekanja. a s obzirom na mozak koji je otkazao poslušnost, na gomile sitnih, krivo povučenih poteza i na kotrljajuću masu ljudi koji hrle na jadransku nam obalu da ih sunce udari u glavu...ne preostaje mi drugo, jer vlada nepovoljna situacija za činiti išta osim čekanja. što je možda i dobro, jer nisam spremna na još krivih koraka, tek tada se neću moći izvući iz vlastite kože van sad kad sam konačno neke stvari postavila na mjesto, a od mnogih drugih uspješno pobjegla kao da su zaista pripadale nekoj drugoj osobi.

da, došlo je vrijeme za odmor. vrag je taj što sam cijeli nadolazeći ljetni period isplanirala više-manje kako i priliči ludim mi mladenačkim godinama, a sve to prije ovog presudnog trenutka kad sam shvatila da bi mi zapravo bilo puno pametnije da se povučem u osamu, sjedim doma na terasi, kontempliram, sunčam noge i u predvečer brojim komarace.

i da, da, dobro primjećujete, još uvijek je glavni akter mojih priča Prvo Lice Jednine.

you know that romantic notion that all the garbage and the pain is actually really healing and beautiful and sort of poetic? it's not. it's just garbage and it's pain! you know what's better? love! the day that you start thinking that love is overrated is the day that you are wrong. the only thing wrong with love, faith and belief is not having it.

Haley James Scott


ja još uvijek mislim da je u neku ruku ljubav precijenjena. ne znam tko će me razuvjeriti. previsoko sam dignula letvicu i ne prihvaćam second best...gdje god da jesi, momče, budi hrabar. i don't bite.

| 00:38 | Komentari (11) | On/Off | Print | # |