psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
the beat goes 'round and 'round...
subota, 13.06.2009.

ne da mi se.
više uopće.
život me opteretio i zaokupio.
vozim u petoj brzini.
bilo bi u redu da je peta brzina i otvorena cesta.
no, ja u petoj jurim gradskim prometom Života.
pa si možete misliti kako je.

moram update-ati box s linkovima, pa vas zamoljavam, dragi blogeri pod drvetom na brdu, da mi se javite s adresama, novim/starim nickovima. pogubila sam vas sve.

s mudrostima neki drugi put. :)

pozdrav...
psawyer

| 23:29 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |