psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
welcome to someday
četvrtak, 01.01.2009.

Image Hosted by ImageShack.us

dobrodošli u bolje sutra. klik

sretna vam nova godina i neka zbilja bude sretna. mislim da je sreća dovoljno jaka riječ da nisu potrebne druge želje. mislim da je sreća dovoljno jasan pojam u vašim glavama i da znate što želite.

koliko sam samo puta u ovih par dana preispitivala 2008. i baš kao i prošle godine, jedva sam čekala da otkuca ponoć i da 365 dana ode iz prezenta u perfekt. oh, kako li sam sretna nazdravila njezinom odlasku rekavši, bez pretjeranog razmišljanja, kako je bila grozna. i tako sam sada sretna. uživam u ovom 1.1. i do ponoći mi ništa neće poremetiti ovaj mir. sigurna sam kako će nadolazeći dani biti teški i turbulentni, što me zapravo nevjerojatno veseli. ove godine napravit ćemo strašan pomak. puno je planova, puno je izazova i jedva čekam da započnem borbu. ne časim ni časa, počinjem već od sutra. eto, toliko je puno planova.

zaljubila sam se. oh, kako sam se samo zaljubila. :) i nije ni važno što nas dijeli neki drugi svijet. važno je samo da ja sada imam razlog. za sve. i kad se jednom sretnemo, reći ću mu da je bio razlog i pokretačka snaga. kako i ne bi kad samo njegovo ime u meni izaziva srčanu aritmiju. oh, kako je lako zaljubiti se kad znaš da si lišen rizika da ostaneš povrijeđen. ljubav na sigurnoj udaljenosti. savršeno.

...and that love can be for a boy, or a girl, or a place, or a way of life, or even for a family. but where you find it, it's up to you...


natjerao me da zavolim način života i da se usudim živjeti ga drugačije.
kako će se smijati ako ću mu to ikada u životu imati prilike reći.


| 20:08 | Komentari (18) | On/Off | Print | # |