psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
if love was red, then she was colorblind
petak, 12.12.2008.

Image Hosted by ImageShack.us

nostalgija je hrđa sjećanja.
s njima sam i ja hrđava.
onoliko koliko se može promjeniti u 60 minuta, zaista se i previše toga može i uvijek dogodi u 365 dana. slijedi uranjeni rezime godine na odlasku. (zar već? )

sjećate se dimenzijskog kraha? Peyton je bila borac. izlazi iz 08. sa ožiljcima. prilično vidljivima i vidno oslabljena. svi oni koji priželjkuju psawyer u sretnom i lyricsčastom ruhu...zar me stvarno dugo niste sretnom doživjeli? :) nešto zbilja onda ne valja. očito i nije valjalo.

kada se nađete u situaciji da vas realno vrijeme natjera da na sekundu pogledate unatrag, što vidite? koliko ste zadovoljni? koliko ste se borili? koliko ste puta pali, koliko ustali? koliko dugo ste padali, a koliko duže ustajali? koliko duže, ne koliko dugo. jeste li padali ili se spoticali? ili oboje. jeste li sretni? ja znam da ja jesam. još uvijek liznem rane sa suzom u očima, ali sretna sam što su tu. peyton je velika cura. koja je još više odrasla. što se i reflektira u boxovima, kao što su neki primjetili. :)

ovog puta nemam za vas lyricse ni citate. imam zimske hitove u boxu i sliku s početka posta. legnite na trenutak i razmislite o tome tko ste i što ste. o tome što želite promjeniti, što želite biti. imate i više od 60 minuta do 31.12. za promjene. zamislite samo koliko je to minuta i promjena. for better or for worse.

razmišljajte.
preporuka tjedna: band of horses – no one's gonna love you.


| 19:14 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |