psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
you gotta go there to come back
srijeda, 24.09.2008.

Image Hosted by ImageShack.us

vratila sam se.
da, nakon prilično puno vremena.
lekciju o moći ste imali priliku dotjerati do savršenstva. :)
upoznati ste već s mojim nedostacima inspiracije. jedan takav je trajao od 30.7. znači...vi izračunajte.

ne tako davno pisala sam kako sam se oslobodila težine zimskog kaputa i zimskih čizmica. period od odbacivanja do trenutka kada moram ponovno prigrliti iste je prošao, kako bi englezi rekli, in a heartbeat. iz ovog kuta gledanja ni Golden Gate Bridge iz zaglavlja ne izgleda više tako lijepo. s padom temperature neprovedeni ljetni planovi mašu nam pred nosom bijelim maramicama i ostaju u prošlom vremenu. barem do sljedećeg ljeta. ostaje nam pisati natuknice kako ne bismo zaboravili svoje snove. među davno zacrtanim planovima možemo iskopati i one prošlojesenske, pa vidjeti što se po tom pitanju može ovu novu jesen učiniti. i time okrenuti novu stranicu. stare stvari u novom ruhu. iz novih razloga.

Image Hosted by ImageShack.us

ljeto je bilo odlično.
ljeto je bilo prekretnica.
ljeto je bilo u duhu zajedništva.
ljeto je bilo alkoholno. :)
ljeto je bilo toplo, sunačno i slano.
ljeto je bilo ljetno.
ljeto je bilo baš kako treba.
ljeto je bilo.

kako je bilo vama?


| 19:41 | Komentari (11) | On/Off | Print | # |