psawyer (24)

...can't you see I've got to live my life the way I feel is right for me, might not be right for you but it's right for me...

...I believe this is heaven to no one else but me...

if you wish to speak up to me:
psawyerdimension@gmail.com




Free Hit Counter












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





Design: murderscene
Help: balloons
summertime...when the living is easy...
srijeda, 16.07.2008.

s konačnim početkom mog bezbrižnog perioda zapala sam i ja u dosadu. mi smo generacija stresa i žurbe. ako ga nema, stvorimo ga sami. za drugo ne znamo.

u silini dosade svoje, mijenjala sam boxove, kopala internetom. toliko vremena provela oči u oči sa svojim blogom, da se više ne mogu odvojiti od slike Golden Gate mosta u San Franciscu. općenito me uvijek fascinirao taj most. ni sama ne znam zašto. most kao most. no, posjetit ću ga jednom. moram.

nego, da se ja vratim na naše brdo i sjednem pod drvo.
ljetno raspoloženje navelo me na epizodu #201 – the desperate kingdom of love.

klik

i eto ti ljetnog provoda. ovo ljeto isto želim i vama. spontane provode. slike koje su vam se motale po glavi želim da provedete u djelo. pjesmu koju ste u proljeće slušali zamišljajući da sjedite na plaži, igrate se pijeskom i mirišite sol u zraku slušajte sada sjedeći na plaži, igrajući se pijeskom i mirišajući sol u zraku. ljubav prema pjesmi, pijesku i soli podijelite s nekim. ljubav kakva god bila (i prema kome god bila) vrijedi biti podijeljena s nekim. provodeći misli u djelo, podijelite barem tu ljubav sa sobom.

preporuka tjedna: slušajte Loquat, Howie day i peytonine podcast-ove.
enjoy!

| 01:46 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |