E pa dobro!

29.12.2017.

Napišem tako ja pjesmicu o ljubavi (iako je nemam,samo volim maštati)i dobijem komentar :je to će ti kruva dat!!!
E pa dobro!
Nisam uvrijeđena ,niti potištena, samo želim razjasniti da smo mi žene poprilično blesave (nek oproste uvredljive)kad je ljubav u pitanju.
Ako imamo ljubav možemo sve.Nije nam teško u jutro se dizati (nakon neprospavane noći) i ići na posao niti nam je teško cijeli dan biti na nogama...Radi na poslu ,dođi kući pa kuhaj, spremaj, peri, piši zadaću i ostalo što je sve na spisku da samo žene rade i onda još imamo snage za ljuljuškanje bračnog nam druga i u jutro opet sve ispočetka!
Pa šta onda što volim o tome i pisati!?
Pa što ako volim!
Jel to loše?
Nije!
To je super!
Kako već rekoh našoj, oliti ženskoj gluposti nema kraja, pa zato nas najvjerojatnije ni ne razumijete.
Kažu da postoji knjiga "Kako razumjeti žene" ili tako nešto slično sa ogromnim brojem praznih stranica jer očito niti autor nije znao tu tajnu!
Naivci poletjeli kupiti bestseler pa se razočarali....
U filmu P.S.Volim te žena otkriva tajnu svom prijatelju što žene žele od muškaraca?Nemamo pojma!
I to je istina.Živa istina.U početku želimo da ste samo naši...
Ne trebate posao,majku,prijatelje za vas moramo postojati samo mi....
Istina...
Ajmo dalje:Kad se rode djeca,idi radi ,moj porodiljni je premali, ostani i prekovremeno ako možeš,svaka kuna extra dobro dođe.
Kad klinci malo porastu e onda mi više ne možemo same s njima a vas ne možeš uhvatiti ni za glavu ni za rep.
Svidjelo vam se da niste doma sa drečavcima i bijesnom ženom!
Istina?
Onda mi počnemo kvocati kako sve moramo same a vas baš briga...
Istina?
Pa uslijed kvocanja vama pukne živac i eto svađa preko nekoliko...
Netko se izmiri sexom netko ne priča danima a netko izgubi bitku i svatko na svoju stranu...
Naravno da ima i onih koji svoje žene smatraju svojinom pa tu dolazi i do nasilja ali o tom potom,nekom drugom prilikom kad ja izgubim živce pa ispričam svašta...
Dakle od samih početaka ljubavi mi vas navodimo kao robote šta treba a šta ne a vi kao poslušni psići gledate u nas onim tupavim pogledom kao da čekate kost!
I dalje ne rezumijemo jedni druge...
Istina?!
Mi bi po svom,vi bi po svom a zlatnu sredinu rijetki nađu i svaka im čast!
Razumiješ li ti mene ,prika moj!?
Život je jedna velika zajebancija i prekratko traje da trošimo vrijeme na nerazumjevanje...
Istina!?
Zato ću ja opet pisati pjesme a komentari će me i dalje tjerati da pišem još!
Žensko sam,šta mogu!?
Istina!?


Evo ovako to izgleda sa glazbenom podlogom u početku pristojne a poslije.....




Ovako i vi i mi mislimo da će ostati...




A ovo je na kraju...Naslov govori sam za sebe...




Jebi ga ,svaka ljubavna priča je drugačija...
Nekome lijepo nekome nije...
Onako nam je kako sami izaberemo...
Istina!?

Oznake: sex droga i rock&roll

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.