HVALA

20.09.2016.

Ima dana kad se zapitam što to još znam i mogu a da još nisam probala.Znam mnogo toga,tj svestrana sam ali nikako da sve uspijem ubaciti u svoj krcati raspored pa da imam vremena uživati u svemu što volim.Nekad davno kad sam išla u školu bila sam nagrađivana za literarne radove,moje slike su završavale na izložbama,čak mi je i sport dobro išao ali sam malo prelijena za to...Za moju kuhinju nisam čula loš komentar čak su i moji radovi koje sam radila djeci za školu za dane kruha završavali na izložbama!Znam i šivati...Milion skrivenih talenata beskorisno leži u meni umjesto da si dam truda i da shvatim da je raditi ono što volim prioritet!Imam negdje u svom, kako je moja baka znala reći, rusvaju, pohranjene slike nekih svojih radova koje sam odlučila podijeliti sa svima Vama samo zato što mi se svidjelo da netko vidi i ocjenjuje moj rad, a to je sasvim dovoljna inspiracija za dalje.Ono što sam voljela raditi i što još volim pokušat ću oživjeti a ono što već jesam odradila rado ću podijeliti s Vama ali bez nekakvog reda ,samo ću ubacivati ono što nađem pod rukom ma koliko bilo staro...Sve što nikad nije viđeno uvijek je novo!Možda pokušam i nešto novo.Tko zna kakve ja to talente još skrivam negdje duboko u sebi!Ono što me pokreće je Vaš komentar jer već dugo nisam dobila nikakvu pozitivnu reakciju na moja djela ,pa kao posljedica Vaših komentara moj elan raste i imam osmjeh na licu.Od srca HVALA!

Oznake: inspiracija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.