provociranje smrti

23.01.2006., ponedjeljak

BOSNA BOSANCIMA

Evo da se sam sebi javim nakon zanimljivog vikenda u federaciji...počelo je izvrsno, krenulo se rano oko 6 i 30 autocestom do stare gradiške, gdje smo prešli u republiku srpsku, kroz banjaluku, te u jajce, tada su usljedili donji vakuf,travnik,vitez,busovača,kiseljak...i stigosmo u sarajevo.Da ne zaboravim u autobusu sam upoznao jednu zanimljivu osobu, koja je bliještila vedrinom, ful zanimljiva, nešto neobično...

U Sarajevu je bila špica, spoj Zapada i Istoka, spoj različitosti, moram opet ka sarajevu...
Skijanje je također bilo dobro, i sve bi bilo lijepo završilo da se neki ljudi znaju kontrolirati, a ne pravit sranja...
znate li onaj osjećaj, kad vam vaš prijatelj zabije nož u leđa, sve nestane u tren, sva opijanja , sve zajebancije, sve lijepe stvari, tad spoznate s kakvim ste čovjekom prijatelj bili, kažu nije kriv on već alkohol, dragi moji...nemoj te me nasmijavati!!!!!Ali nemojte misliti da mu zamjeram, jednostavno ja za takve ljude nemam vremena niti ga želim imati... Sve najbolje, samo dalje od mene Johnny!!!!!Živio mi 150 godina....aje ž!¨!!!!!!!!!!!!!!!1
- 14:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

isčekivanja. radne aktivnosti danas i sutra , surovo preživljavanje

Linkovi