srijeda, 08.03.2006.

Dugo!

1.dio
Koja koma izbrisalo mi se pola postova a ja ih neznam vratiti,užas!!neka se javi netko kome se dogodilo isto i tko ih je vratio!!Nego...šta da vam kažem, a da vam ne slažem?!Nema niš novog kod mene,niti u školi!!Danas smo pisali matišu,mislim da će biti dobro,nadam se, a nada umire zadnja!Preko vikenda sam čitala knjigu Romeo i Guliettu.Priča nije loša,nego koma je kaj je cijela pisana u tim nekim pjesičkim stihovima,pa je teže za razumjeti.A koji kraj,Romeo se ubije zato što misli da se Gulietta ubila,no onda se ona probudi i ubije,fora a?o Romeo,o Romeo!!Zašto si Romeo...?Naravno bilo mi je ponuđeno još lektira kao; Što je muškarac bez brkova ili lovac u žitu,no to je imalo puno više stranica nego R. i G.,pa šta drugo izabrati nego ono kaj ima manje stranica,zar ne?!Baš sam sad gledala film koji je donedavno bio u kinima.Nisam ziher kako se zove noćni let ili red letenja sa Jodie Foster, film je lud,ono na bazi psihe!!

2.dio
Ovaj tjedan su se moje frendice rihanna3,cure8d i katharina posvađale s nekom šestašicom koja ima isto blog i koja je nekaj pisala o rihanni3 i o ostalim osmašicama ,naravno niša pozitivo!No rihanna3 i i ostale su se išle u školi raspravljati s tom curom i umješale njihove raske.Jadne raske dovoljno im je i njihovih problema,a još se moraju baviti s time tko je šta napisao na blogu!!Stoga ja pitam Rihhanu3 i ostale koje su se mješale,šta su dobile s tim?da sam na mjestu te cure sada bi im baš za inat više pisala!!curke nemojte se spuštati na taj nivo!!Pustite te budale kaj se mješaju,i onako i same znate da to što je napisala nije istina!!eh sad sam i to napisala,pa mi je lakše,dosa mi je bilo više tih gluposti!! pozzz

- 17:24 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Neke sitnice o meni

Hy ,imam 14 god.
Idem u osnovnu školu Bukovac,8.c.
Imam puno frendica,neke od njih su Iva,Petra,Jalža itd..
Volim crtati,zato sam se odlučila za umjetničku gimnaziju ZUG.
Još se uz to bavim hip-hopom,u umjetničkoj školi.
Tak ako nekoga zanima neka se slobodno priključi.
Slušam sve hip hop,R&B,pop,a i pokoji narodnjak.
THE END

Free Counter
Free Counter

WWhimsical
IIrresistible
LLazy
DDelicate
GGentle
IInsane
RRounded
LLively

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr








Because of you

I will not make
The same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break
The way you did, you fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far


Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you I am afraid


I lose my way
And it's not too long before point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh, every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with


I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have know better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing


Because of you
Because of you
Because of you I am afraid


Because of you I never stray too far from the sidewalk
Because of you I learned to play on the safe side so I don't get hurt


Because of you I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you I am afraid


Because of you


Cursors




LINDSAY LOHAN LYRICS

"Confessions Of A Broken Heart"

I wait for the postman to bring me a letter
I wait for the good Lord to make me feel better
And I carry the weight of the world on my shoulders
A family in crisis that only grows older

Why’d you have to go
Why’d you have to go
Why’d you have to go

Daughter to father, daughter to father
I am broken but I am hoping
Daughter to father, daughter to father
I am crying, a part of me is dying and
These are, these are
The confessions of a broken heart

And I wear all your old clothes, your polo sweater
I dream of another you
The one who would never (never)
Leave me alone to pick up the pieces
A daddy to hold me, that’s what I needed

So why’d you have to go
Why’d you have to go
Why’d you have to go!!

Daughter to father, daughter to father
I don’t know you, but I still want to
Daughter to father, daughter to father
Tell me the truth, did you ever love me
Cause these are, these are
The confessions of a broken heart

I love you,
I love you
I love you
I....!!!!!
I love you!!

Daughter to father, daughter to father
I don’t know you, but I still want to
Daughter to father, daughter to father
Tell me the truth...
Did you ever love me!!!?
Did you ever love me?
These are.....
The confessions...of a broken heart

Ohhh....yeah

I wait for the postman to bring me a letter..









neke dobre stranice

blondy
dremthe
rihanna3
horse citiy
toxxic
lav is in the air
climber
mala ptica
ja mislim da je to to?!

EVO NEKIH LIKOVA KAJ SLUŠAM I GLEDAM!

myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!