prošo

četvrtak, 04.01.2007.

SRETNA NOVA GODINA i ponešto o mojoj bolesti

Na početku bi svima želio poželjeti uspješnu 2007. godinu, puno ljubavi, zdrablja, sreće i svega što si sami poželite. Ovdje bi posebno apelirao na maturante kojima želim da se upišu na željeni fakultet.

NOVA GODINA
E, sad na malo veselije teme.......
S curama sam se našel kod hotela, te smo polako krenuli prema kafiću u kojem smo trebali proslaviti novu. Nisam se baš na početku najbolje «snašel» u tom ženskom društvu jer su cure počele pričati o tome što su obukle, koju vrstu maskare su koristile, da li je njihovo sjajilo naručeno u oriflame kozmetici, te da li su i u kolikoj količini koristile korektor.
Kad smo došli u taj prostor gdje smo slavili novu, imao sam što vidjeti....... Ostali dečki su bili obučeni u odijela i kravate, a ja sam ko zadnja selječina imal obučenu nike majcu i samterice....... Osjećal sam se ko zadnja budala....... Uzmem ja mobitel i nazovem tatu: «Čuj, stari, daj molim te, skoči po mene da me odbaciš doma da si obučem odijelo.» Stari:»Evo me, stižem za 5 min.» Tak sam se ja obukel i vratil natrag. Nisam baš hvalisavac ali moram reći da mi je većina cura rekla da mi odijelo od svih prisutnih najbolje stoji i da sam im tak u odijelu najzgodniji. Hvala vam cure, stvarno ste mi te večeri podigle ego....... cool
Puno se nazdravljalo, plesalo (Maša, nema nam ravnih na plesnom podiju!!rofl), čestitalo i tak...... Poslije sam otišel do IN-a malo pogledati koga ima. A kaj da velim, svi su pili, svi su svakoga častili. Ja se, začudo, nisam baš jako napil, vjerojatno zato jer sam se dobro isplesal pa je sve alkoholno «otišlo van». Jedna od boljih novih godina, u svakom slučaju. Dok dobim slike budem ih stavil u novi post.


MOJA BOLEST
Meni osobno nova godina nija baš najbolje počela zato jer sam u utorak poslije ručka počel osjećati jaku mučninu. Nakon toga sam cijeli popodnevni meni «izbacil» iz sebe i mislil sam da sam samo nekaj pokvareno pojel i da bu sad dobro (ja sam to sebi protumačil na način da tijesto nije dosta bilo skuhano)...... Skuhal sam si čaj, pijuckal ga, usput gledajući gospodare prstenova i veseleći se prvom treningu u novoj polusezoni na koji sam trebao navečer ići. Ali čim sam popil čaj, nešto se čudno počelo dešavati. Opet me užasno počelo «napuhivati», te sam za pol minute zahvaljival Bogu da sam uspel doći do WC-a i da nisam taj čaj izbacil na fotelju u dnevnoj sobi. Sad mi je već postalo čudno. Nikad mi se tak nekaj nije dešavalo. Obično sam povraćal onda kad sam nešt pokvareno pojel, al za ovaj čaj se stvarno nisam nadal. Bilo kako bilo, javim ja treneru da nebum došel na trening. Sigurno si je mislil da se tak osjećam zbog posljedica novogodišnje noći ali to ne može biti jer mi je u ponedjeljak i utorak (do toga ručka) bilo super. I tak legnem ja spavati kad ono, odjedanput sam polako počel osjećati glavobolju. Uzmem ja toplomjer, izmjerim temperaturu i imam kaj vidjeti...... 38,6°C. Nazovem ja tatu da me s posla dođe pogledati jer sam se, moram priznati, malo preplašil. Kaj god sam popil, odma sam «izbacil van», temperatura mi je počela rasti....... Sve u svemu, tata mi je donesel neke tablete koje sam popil uz jako male količine vode da smanjim rizik da se opet sve to ne izađe "na vidjelo". Pitam ja tatu: «Čuj, a kaj ako se opet ispovraćam?», a na to mi on odgovori: «Onda te vozim na infektologiju da ti daju infuziju.» E sad su stvari počele biti malo ozbiljnije. Da sad ne duljim, na svu sreću, nisam ponovo povraćal (bar tu noć) tak da nisam moral u bolnicu ali mi je svejedno ta noć bila jedna od najgorih u životu. Boljela me glava, želudac, nisam ni oka sklopil.......
Drugi dan mi je bilo malo bolje, čak sam mogel piti malo čaja bez imalo straha. Nastavil sam piti tablete, temperatura mi je polako počela padati i sad se već bolje osjećam. Već 2 i pol dana ništ nisam pojel, toplo se nadam da bum si sutra navačer nekaj malo prigricnul. Ne znam kad bum se do kraja oporavil. Nadam se da bu mi drugi tjedan bolje i da bum počel trenirati. Stvarno moram sad zapeti s tim treninzima jer je 23.1. školsko i za to MORAM biti spreman.
Uglavnom, čajeva mi je već dosta do kraja života!!! Fuj!!!! Poslije utakimce uvijek s ekipom idemo na pijaču i ja si uvijek naručim čaj. Ali više neću!!!!! Sad budem si drugi put naručil pivo (iako ga NE PODNOSIM) iz protesta prema čaju. Evo, toliko o tome......
P.S. čul sam da hara neka viroza i vrlo je moguće da sam je upravo ja pokupil (vjerojatno u malo "težem obliku"). svima savjetujem da se čuvaju da slučajno ne prođu kroz sve ovo gore navedeno........



pozz mah

- 19:39 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga:

  • Evo i mojih komentara na današnja zbivanja...... uživajte!
    Free Web Site Counters

    Site Counter

Linkovi

  • premonitoran-ko ga zna, nek mu ne bude žao
    Oksitoneza-svestran čovjek, zakon, sve naj
    Parabola-jako dobar čovjek, trebali bi se bolje upoznati jer je zakon
    kiko-ljubitelj kladionica, tipovi.... :)
    ina-zakon cura koja ima smisla za humor i koja je jako često happy
    nikica-jako dobra cura koja voli sport i jako se voli smijati :D
    kikica-fenomenalna, ide u gimku, jako voli gledati dečke kak igraju košarku
    mateja-ROLLING ON THE RIVER!!!!!! :))
    tena-lijepo pjeva, spika engleski, jako super osoba, stvarno sve najbolje mislim o njoj......
    mišel-bili smo si najfrendovi dok smo išli u niže razrede, sad je u njemačkoj i jedva čekam da dođe u hrvatsku
    ro3xa-zakon cura koja misli da ja loše mislim o njoj što je sasvim krivo zbog toga jer mislim da je baš simpa i cool. a to kaj rušim njene teorije, to je druga stvar...... :))))

moje zanimacije i hobiji

  • KOŠARKA
    KLAVIR
    GITARA
    ČITANJE
    DRUŽENJE
    ..............
    ..............