prošo

četvrtak, 07.12.2006.

nešto o feminizmu i nešto o najneobičnijim tekstovi na hrvatskoj estradi

Ej ljudovi...... Evo, da nekaj napišem...... Ne znam zakaj mi je maknuta slika duplića, samo je jednoga dana nestala. Tak da ono, ko ga je vidio, vidio je...... Kolko je ovaj štrak dobro došel, sad tek vidio kolko je negativnih posljedica donio. Npr., pišu se 5-6 testova tjedno i tako dalje. Al nema veze, bumo i to nekak preživjeli. thumbup
Prije 2 posta sam napisal da će nešto više pisati o feministkinjama ali sam nekak izgubil inspiraciju. Ukratko, jako me razljutila jedna gospođa iz udruge B.a.B.e. koja je pričala dosta toga protiv pripadnika muškog spola (bila je neka tema povezana sa zlostavljanjem žena). Mislim, da se raumijemo, ja to ni najmanje ne odobravam i smatram da su one muške osobe koje dignu ruku na ženu prave kukavice i da ih treba tak natamburati da im to više nikad ne padne na pamet. Slažem se s feminističkom ideologijem ali od određenih granica (tj. slažem se da žena i muškarac budu ravnopravni). Danas, na žalost, ima dosta žena koje se «bore» za istrebljenje muškog roda i to me smeta. Pa dok mi takva osoba dođe i kaže da su za sve su krivi muškarci, da su svi isti, da ovo, da ono...... Mislim, svatko ima pravo na svoje mišljenje ali čekaj malo!!! Ako je ta osoba (u ovom slučaju malo «ekstremnija» feministkinja) bila jednom davno povrijeđena (tj. ako ju je neka muška osoba zlostavljala), NE ZNAČI da su svi drugi isti i isto tako NE ZNAČI da sve muškarce treba istrijebiti sa ovog planeta. Toliko o tome.


Naišel sam na jednu stranicu na kojoj su izabrani najgluplji tekstovi koji su ikad izmišljeni u pjesmama........ Pa krenimo redom.......

Nježno me gleda moja metresa
i smiješi preko miješanog mesa.
O, nikom ne dam tu ljubav staru –
šapćem joj iznad šnicle na žaru.


Premda je teško za povjerovati, autor ovih riječi je legendarni Arsen Dedić. Ne znam, možda je već toliko tema «iscrpio» da je napisao lirski tekst o ručku. Ali, mislim, bolje napisati 20 pjesama na isti kalup o ljubavi ili o prijateljstvu nego jednu ovakvu totalno nerazumljivu.

Slatkice, slatkice, ne zbijaj sa mnom šale,
Mogle bi ti gaćice pasti na sandale, pasti na sandale.


Ovaj «genijalni» tekst djelo je jednog dosta anonimnog benda koji se zove Bumerang. Ne znam, moža su ovim tekstom htjeli privući više slušatelja. Zato cure, pazite što radite. Ne provocirajte dečke!!!!

Minus i plus, ko' Amer i Rus,
U mom svijetu ti si korov, a ja hibiskus.


Vrhunac lirskog stvaralaštva na hrvatskoj estradi........... Pa ne kužim, kak neko ovo može napisati? Predložio bi autorima da naprave proširenu verziju za novu pjevačicu Magazina s dodanim stihovima: Rame i kuk, k'o srna i vuk, ja sam mirišljavi cvijet, a ti smrdljivi luk.

Sve oko mene je grijeh, vrijeme je, morat' ću poć',
kao Atlantida tonem u noć,
sve oko mene je grijeh, vrijeme je, morat ću poć,
kao Titanic nestajem u noć'


Ovdje se vidi jedna nevjerojatna asocijativna povezanost. Jer, ne znam koliko bi ljudi uspoređivalo Atlantidu i Titanic....... Autor ovih stihova je Colonia.

Živim, živim, a ničega nemam, pijem, pušim, loše mi se sprema,
Ni me briga, nek' sam zdrav,
Iako sam podstanar, živim kao ministar


sve kužim, ali mi nije jasno po čemu to ova osoba živi kao ministar, a pije puši i živi kao podstanar?! Možda je u ovoj kitici sadržana jedna duboka misao, odnosno da naši političari tako žive. Ne znam, stvarno mi ništ drugo ne pada na pamet......

Svako jutro moja draga rano ustaje, rano ustaje, ali bez mene,
Pliva prsno, pliva leđno, pliva butterfly, al' ja vam nisam taj.


e, još da zna plivati kraul.............

Sada nemoj biti pametna, sada nemoj biti najbolja,
Nemoj biti lijepa, nemoj biti najljepša, tamo lijevo, tamo ti je kuhinja.


E, zbog ovih stihova mi je jasno zašto ima feminizma............

Ne može nam ništa KGB, ne može nam ništa CIA,
Ne može nam ništa FBI, ni'ko, ni'ko, aj, aj, aj…


A šta drugo reći nego to da je rima fenomenalna. Ni Sergej Jesenjin se je nebi postidio.......

Sugar, honey, dečko moj (good boy),
medeni poljubac je tvoj


A što drugo reći nego- maestralno spajanje engleskog i hrvatskog riječnika.......

I za kraj cijela pjesma...... Već pogađate...... Milo moje. Nakon što se u prvom stihu svađa sam sa sobom čije je milo, njegovo ili njene mame, u sljedećem se već pita voli li ga ona. U trećem kombinira prvi i drugi stih (svađu čije je milo i pitanje voli li ga ona).


Ne znam, možda vi shvaćate «dubokoumnost» ovih stihova ali ja mislim da to nikad neću moći.......



pozdrav


- 23:35 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga:

  • Evo i mojih komentara na današnja zbivanja...... uživajte!
    Free Web Site Counters

    Site Counter

Linkovi

  • premonitoran-ko ga zna, nek mu ne bude žao
    Oksitoneza-svestran čovjek, zakon, sve naj
    Parabola-jako dobar čovjek, trebali bi se bolje upoznati jer je zakon
    kiko-ljubitelj kladionica, tipovi.... :)
    ina-zakon cura koja ima smisla za humor i koja je jako često happy
    nikica-jako dobra cura koja voli sport i jako se voli smijati :D
    kikica-fenomenalna, ide u gimku, jako voli gledati dečke kak igraju košarku
    mateja-ROLLING ON THE RIVER!!!!!! :))
    tena-lijepo pjeva, spika engleski, jako super osoba, stvarno sve najbolje mislim o njoj......
    mišel-bili smo si najfrendovi dok smo išli u niže razrede, sad je u njemačkoj i jedva čekam da dođe u hrvatsku
    ro3xa-zakon cura koja misli da ja loše mislim o njoj što je sasvim krivo zbog toga jer mislim da je baš simpa i cool. a to kaj rušim njene teorije, to je druga stvar...... :))))

moje zanimacije i hobiji

  • KOŠARKA
    KLAVIR
    GITARA
    ČITANJE
    DRUŽENJE
    ..............
    ..............