prošo

srijeda, 22.11.2006.

brat blizanac

Ako nise znali, imam brata blizanca. Doduše, ne zamjeram vam ako niste znali jer sam ja saznal da ga imam prije par dana. Priča počinje ovako........
Na početku ljeta, dobim ja poruku od frendica iz razreda: «Prošev, pa ti si na svim autobusima u Zadru!!!!». Dok sam pročital poruku, samo sam se nasmijal zbog toga jer sam mislil da me malo zafrkavaju. I tak...... Ja to zaboravim. Ovaj tjedan ja opet dobim poruku od jedne druge frendice koja je bila u zadru (bila je na onom tečaju sprachdiplome) koja kaže: «Prošev, tvoja slika je na većini autobusa u Zadru!!!». E sad mi je stvarno bilo čudno........... Ja joj odgovorim da joj ne vjerujem. Ona meni natrag odgovori da bude «me» poslikala pa bude mi onda pokazala. I u utorak dođe ona s mobitelom i pokaže sliku......... Ljudi, daj pogledajte ovog dječaka ovdje i recite na koga vas podsjeća......... Nebrem vjerovati kolko mi je (kolko sam mu) sličan!!!!! roflroflroflroflroflrofl

Tak da ono...... Ako danas-sutra u 24 sata pročitate da su radi pokusa razdvojeni blizanci odmah nakon rođenja, nemojte se začuditi. Hehe........ smijeh

P.S. hvala shine i kiki koje su mi poslale slike prek icq-a wink

- 20:29 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga:

  • Evo i mojih komentara na današnja zbivanja...... uživajte!
    Free Web Site Counters

    Site Counter

Linkovi

  • premonitoran-ko ga zna, nek mu ne bude žao
    Oksitoneza-svestran čovjek, zakon, sve naj
    Parabola-jako dobar čovjek, trebali bi se bolje upoznati jer je zakon
    kiko-ljubitelj kladionica, tipovi.... :)
    ina-zakon cura koja ima smisla za humor i koja je jako često happy
    nikica-jako dobra cura koja voli sport i jako se voli smijati :D
    kikica-fenomenalna, ide u gimku, jako voli gledati dečke kak igraju košarku
    mateja-ROLLING ON THE RIVER!!!!!! :))
    tena-lijepo pjeva, spika engleski, jako super osoba, stvarno sve najbolje mislim o njoj......
    mišel-bili smo si najfrendovi dok smo išli u niže razrede, sad je u njemačkoj i jedva čekam da dođe u hrvatsku
    ro3xa-zakon cura koja misli da ja loše mislim o njoj što je sasvim krivo zbog toga jer mislim da je baš simpa i cool. a to kaj rušim njene teorije, to je druga stvar...... :))))

moje zanimacije i hobiji

  • KOŠARKA
    KLAVIR
    GITARA
    ČITANJE
    DRUŽENJE
    ..............
    ..............