prošo

subota, 04.11.2006.

konačno post.............

Dakle........... Da udovoljim pojedinim ljudima, odlučio sam napisati novi post. Kao što to već obično biva, jako dugo nisam napisal nikaj novoga, pa se dosta toga novoga dogodilo u međuvremenu. Evo, prvo mi na pamet pada rukomet(da vas podsjetim, hrvatska repka osvojila je 1. mjesto na super kupu i dodala je još jedan pehar u svoju bogatu kolekciju). Stvarno, dečki, svaka vam čast, užitak vas je gledati. Od onih nevjerojatnih šuteva i dodavanja Ivana Balića, pa do strahovitih šuteva Blaženka Lackovića koje golman najčešće samo isprati pogledom i pritom valjda zahvaljuje Bogu što ga nije pogodila. Pa onda onaj «jadnik» Igor Vori kojeg Lino Červar, čini se, ima na piku. Sve mu je on kriv........... I dok vidim taj kolektiv i dok vidim da dečki giljaju za svaku loptu, onda je užitak gledati taj fenomenalni sport(premda su nam, ruku na srce, jako često «pružali» infarktne završnice u kojima sam valjda izgubil 3 i pol godine života). Ali dobro, nije mi žao. Dečki, najjači ste!!!!!
Jučer i prekjučer, dok sam bil kod bake, sam malo pogledal big brothera. Pa to nebreš vjerovati..... Kako su to glupi ljudi. Al dobro...... Onu žensku, mislim da se zove Tanja, je ostavil dečko i tam se plakala kaj da bude bila ustreljena za 2 i pol minute. Ma katastrofa...........
Danas je pal prvi snijeg, a klinci su TAK popušili............ Oni, svi su se otišli van grudati al, na njihovu žalost, taj snijeg nije bil tak dogog vijeka. Bit će bolje drugi put.
Za lektiru za seminar sam dobil Krležu. E, KAKO JE TO DOSADNO!!!!! Ono, sigurno vam se to već događalo, da neko vrijeme čitate nekaj, a nemate pojma kaj ste pročitali. E pa to se upravo meni događa kad čitam Krležu. A kao, svi «intelektualci» bi ga trebali pročitati....... Ma mislim.........
Nadalje, sad bu malo problem ići van jer je zima pa se više nebre ići u park. Ostaju nam samo kafići usred grada koji mi tak ponekad idu na živce...... Glupo mi je ići van ako se nebre normalno komunicirati s ljudima zbog glazbe koja je stvarno preglasna.
U ponedjeljak idem u vojni ured na regrutaciju. Baš me zanima di budu me smjestili. Moje frendove su «smjestili» u topništvo i pješadiju. Kad smo na vojnom pregledu trebali zaokružiti što bi željeli biti, ja sam zaokružil da bi htel svirali trubicu. Možda me i tam stave. Tko zna............. Tak i tak bu ta vojska već ukinuta dok dođe vrijeme da idem u nju.cool
Sutra vjerojatno idem na Borata. Baš me zanima. Čul sam da je fenomenalan. Al kad sam već kod toga, taj Ali-G je stvarno legenda. Navodno je završil povijest na cambridge-u s 5. Al dobro, ruku na srce, nebre nekva budala sam tak postati popularna i da na takav način osvoji publiku. Premda u današnjem svijetu ima primjera kad su neki ljudi na nekim visokim društvenim ljestvicama na kojima možda nebi trebali biti.......... Ali dobro, tako je to u životu. smijeh
I za kraj....... U zadnje vrijeme mi je neki «frajer» pod nadimkom 23 počel ostavljati glupe i besmislene komentare na blog. E pa, «frajeru», ovaj blog nije lektira da ga moraš čitati, pa ako ti se ne sviđa, ODJEBI (to vrijedi i za ostale kojima ja možda idem na živce ili tomu slično). Ja sam siguran da ja tebi, ko god da si, ništ nisam napravil. Ja prihvaćam neke kritike ali koje su argumentirane i koje imaju smisla. Kad vidim tvoj komentar, samo ga budem obrisal. Ne zato da ga drugi ne vide nego zato jer to kaj pišeš nema smisla tak da se ne moraš previše truditi oko toga.



Toliko od mene........ sayonara wave


- 00:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga:

  • Evo i mojih komentara na današnja zbivanja...... uživajte!
    Free Web Site Counters

    Site Counter

Linkovi

  • premonitoran-ko ga zna, nek mu ne bude žao
    Oksitoneza-svestran čovjek, zakon, sve naj
    Parabola-jako dobar čovjek, trebali bi se bolje upoznati jer je zakon
    kiko-ljubitelj kladionica, tipovi.... :)
    ina-zakon cura koja ima smisla za humor i koja je jako često happy
    nikica-jako dobra cura koja voli sport i jako se voli smijati :D
    kikica-fenomenalna, ide u gimku, jako voli gledati dečke kak igraju košarku
    mateja-ROLLING ON THE RIVER!!!!!! :))
    tena-lijepo pjeva, spika engleski, jako super osoba, stvarno sve najbolje mislim o njoj......
    mišel-bili smo si najfrendovi dok smo išli u niže razrede, sad je u njemačkoj i jedva čekam da dođe u hrvatsku
    ro3xa-zakon cura koja misli da ja loše mislim o njoj što je sasvim krivo zbog toga jer mislim da je baš simpa i cool. a to kaj rušim njene teorije, to je druga stvar...... :))))

moje zanimacije i hobiji

  • KOŠARKA
    KLAVIR
    GITARA
    ČITANJE
    DRUŽENJE
    ..............
    ..............