< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Kolovoz 2010 (4)
Ožujak 2010 (16)
Veljača 2010 (23)
Siječanj 2010 (25)
Prosinac 2009 (29)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (16)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (21)
Svibanj 2008 (31)
Travanj 2008 (31)
Ožujak 2008 (31)
Veljača 2008 (31)
Siječanj 2008 (31)
Prosinac 2007 (28)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (30)
Kolovoz 2007 (31)
Srpanj 2007 (30)
Lipanj 2007 (30)
Svibanj 2007 (32)
Travanj 2007 (30)
Ožujak 2007 (31)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Meil
jerko.matic@gmail.com

MOLIM BEZ
LANACA SREĆE
JER IH BRIŠEM
HVALA UNAPRIJED.


PJESME PIŠEM
IZ ZADOVOLJSTVA
NE ZBOG KOMENTARA
JEDAN KOMENTAR JE
DOVOLJAN











Dubina

*
spasmojeduse
decembar2001
whatalady
freyaad
insidelove
tvornicazelja
fanny7
bojajeseni
sewen
donstina
maslackica
dnevnikmastanja
ljubavumalom
shit0happens0every0day
northpole
komadicsunca
myinsomnija
smisao
diana11
safiris
koraljna
tracmarenda
ledynada
auroraisa
teuta
teutinaljubav
pticabezkrila
malateta
nevinasce2007
velikakaodijete
livefree0rdie
mrizazivota21
komentari
ugrizstrasti2

Muzika





subota, 27.02.2010.

Tako te želim


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (12) | print | # |

petak, 26.02.2010.

Čežnja u očima





Moja te duša traži
da s tvojom spoji se
srce da s tvojim zadrhti
kraj njega želi da ostari .

Moje te usne traže
traže te dugim noćima
a čežnje vatre gore
gore u mojim očima .

Sanjam te sanjam dušo
a snovi negdje nestaju
prolaze kroz moje noći
čežnjom dok gore mi oči .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (8) | print | # |

četvrtak, 25.02.2010.

Jer drugo ih ništa ne zanima





Mrsit ću tvoje kose
nježno svojim prstima
šetat ću šetat po tvojim
po tvojim usnama .

Ostavit trag svoj
da se nikad ne izbriše
teško je teško izbrisat ono
što usnama se napiše .

Nek usne same nam šeću
po vrelim našim tjelima
opijene željama vrelim
jer drugo ništa ih ne zanima .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (15) | print | # |

srijeda, 24.02.2010.

Moje srce




Moje srce k tvome
k tvome srcu spada
ti s svjetlost moja
moja želja, moja nada .

Moje srce s tvojim
zakucat e jače
vratit će mu svjetlost
i kad mu se plače .

Tvoje srce srcu mome
jako mnogo znači
jer mu sunce uvjek sija
jer mu ritam srce tvoga prija .

Prorok.


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (13) | print | # |

utorak, 23.02.2010.

Širi grane




Širi grane moj jablane
širi grane sakrij tugu
neće ovo moje srce
neće srce ljubit drugu .

Još uvijek srce molim
da pristane , da prebolim
da u novi život krenem
novu stranu da okrenem .

Neće srce ne pristaje
neće, neće srce da se kaje
još uvijek voli ženu tu
u svakom je u svakome snu.

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (16) | print | # |

ponedjeljak, 22.02.2010.

San o nama




Izljubit ću svako jutro
sa osmjehom tvojim
dok snivala budeš ti
na grudima mojim .

Milovat ću kose tvoje
cjelivat te tako snenu
cjelivat te tako nježno
kao prije još ni jednu .

I umoran tada ću usnut
s osmjehom na usnama
da odsanjam jošte jedan
jošte jedan san o nama .

Prorok .



| komentari (11) | print | # |

nedjelja, 21.02.2010.

Ti nadopunjavaš me

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (11) | print | # |

subota, 20.02.2010.

Plači srce plači


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (6) | print | # |

petak, 19.02.2010.

Nježno me probudi



Image and video hosting by TinyPic



| komentari (14) | print | # |

četvrtak, 18.02.2010.

Posjeti me




Posjeti me jutrom
sa svojim usnama
i piši po mojim
storiju o nama .

Posjeti me jutrom
cjelovima vrelim
to jedino jošte
od života želim .

Nanizaj ih jutrom
jednog do drugoga
i sa njima prekrij
svaki dio tjela moga .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (9) | print | # |

srijeda, 17.02.2010.

Sanjan





Sanjan tvoje ruke
da šetaju po mom tilu
tvoje vrele usne sanjan
sanjam evo noćcu cilu.

sanjan tvoje usne vrele
cjeluju me moje milo
sanjan ja uz svoje, da je
sanjan da je tvoje tilo .

Sanjan našea jutra plava
sanjan polja miriše levanda
sanjan naše šapate buduće
da nan sutra bude, još lipše
da nan bude još lipše od juče .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (6) | print | # |

utorak, 16.02.2010.

Eh tako te trebam


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (12) | print | # |

četvrtak, 11.02.2010.

Da usnama šetam di poželim




Tko miluje tvoje bujne kose
čije li te misli u snovima nose
tko te sniva u dugim noćima
dok ja nosam tugu u očima .

Koga noćas imaš u mislima
tko li hodi po tvojim snovima
čije usne u snovima ljubiš
i zbog koga pamet svoju gubiš .

D,al po nekad snivaš lice moje
usne moje, da dodirnu tvoje
da postelju noću s tobom djelim
sa usnama šetam di poželim .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (30) | print | # |

srijeda, 10.02.2010.

Ozdraviti nikad neće




Prevarit će jutra zore
prevarit će galeb more
i mene će prevariti
to nesretno srce moje.

prevarit će izdat će me
da te ljubim teb će reći
to nesretno srce moje
prije zore bit će tvoje .

Izdat će me neće stati
zbog tebe će zadrhtati
zbog tebe će pelin piti
nikad neće ozdraviti.

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (12) | print | # |

utorak, 09.02.2010.

Koliko vatreno




I ovaj buket ruža
mirisom što opija
poklanjam tebi mila
ljubavi moja jedina .

Postelja meka puna lati
samo na tenbe čekat će
u njoj da ljube te moje
moje usne uzavrele .

svaki djelić tvog tjela
prekrit cjelovima ću vrelim
svaki cjelov tebi će reći
koliko te vatreno želim .


Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (12) | print | # |

ponedjeljak, 08.02.2010.

Ka nebu




Nebo je tako visoko
s tobom bi htio poć
ka nebu plavetnom
lebdjeti sa tobom .

Lebditi sa zvjezdama
mjesec dok sija žuti
glavu ću stavit svoju
na tvoje tople skuti .

Dok zvjezdana prašina
tjela nam prekriva
zvjezde će nebom blistati
ljubav će srce šaptati .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (10) | print | # |

nedjelja, 07.02.2010.

Zar je tako teško voljeti




Na tebe me sjeća
svaki korak moj
ko ratnik sam stari
što izgubi boj.

Kamo god se okrenem
sve me na te podsjeća
na trenutke kad sam snio
kad sam s tobom srećan bio .

Sve me na te podsjeća
a sjećanja znaju boljeti
upitat se često znam
zar je tako teško voljeti .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (9) | print | # |

subota, 06.02.2010.

Tragove na pijesku

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (13) | print | # |

petak, 05.02.2010.

Sačuvat ću




prošetat ću stazama
našeg tajnog ljubovanja
da oživim uspomene
uspomene tebe, mene .

prošetat ću stazama
u mislima bit ćeš samnom
kao nekad davno što si bila
samnom snove kad si snila .

Kao nekad bit ćeš opet tu
stazicama našim kao nekad
sa tobom pod ruku prošetet ću
uspomene na te sačuvat ću .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (9) | print | # |

četvrtak, 04.02.2010.

Kada me poželiš




Kada me poželiš
pogled tvoj će reći
i znat ću da s tobom
moj put je ka sreći .

U pogledu tvome
iskre tad će sjati
da me stvarno želiš
srce će mi znati .

Kada me poželiš
kao tebe što poželih ja
tad će život da nam bude
poput divnog slatkog sna

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (9) | print | # |

srijeda, 03.02.2010.

Snivam te



Snove sam svoje
namijenio samo tebi
da u njih ni jedna druga
mogla mi ući ne bi .

Samo za tebe su snovi
mjesta samo za tebe ima
na mekom jastuku mome
i slatkim mojim snima .

Snivam, uvjek te snijem
i ljubav sa tobom pijem
cjelovi ko rosa na usne su pali
dušu jedno drugom smo dali .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic




| komentari (11) | print | # |

utorak, 02.02.2010.

Volim jutra




Volim jutra s tobom
buđenje u dvoje
tad se usne najslađe
jedne z drugim spoje .

Volim da te gledam
jutrom cjelovim budim
na ramenu mom ti glava
na tvom licu osmjeh spava.

Grudi srcu su mi preuske
kao ludo počinje da tuče
a usne mi tvoje traže
da se ranim jutrom vrele spoje .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (13) | print | # |

ponedjeljak, 01.02.2010.

U dugim noćima




Pogled mi na tebi zastane
zatreperi srce u njedrima
usne mi želju verelu dobiju
da tvoje nježno dodirnu .

Opijen tim slatkim nemirom
čeznem za tvojih usna dodirom
šapućem tvoje ime u noćima
dok čežnje iskre mi gore u očima .

Dok mjesec nebom sneno putuje
a zvjezde blistaju nebom plavetnim
samo sa tvojim likom pred očima
borim se borim u dugim noćima .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic



| komentari (9) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.