< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2010 (4)
Ožujak 2010 (16)
Veljača 2010 (23)
Siječanj 2010 (25)
Prosinac 2009 (29)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (16)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (21)
Svibanj 2008 (31)
Travanj 2008 (31)
Ožujak 2008 (31)
Veljača 2008 (31)
Siječanj 2008 (31)
Prosinac 2007 (28)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (30)
Kolovoz 2007 (31)
Srpanj 2007 (30)
Lipanj 2007 (30)
Svibanj 2007 (32)
Travanj 2007 (30)
Ožujak 2007 (31)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Meil
jerko.matic@gmail.com

MOLIM BEZ
LANACA SREĆE
JER IH BRIŠEM
HVALA UNAPRIJED.


PJESME PIŠEM
IZ ZADOVOLJSTVA
NE ZBOG KOMENTARA
JEDAN KOMENTAR JE
DOVOLJAN











Dubina

*
spasmojeduse
decembar2001
whatalady
freyaad
insidelove
tvornicazelja
fanny7
bojajeseni
sewen
donstina
maslackica
dnevnikmastanja
ljubavumalom
shit0happens0every0day
northpole
komadicsunca
myinsomnija
smisao
diana11
safiris
koraljna
tracmarenda
ledynada
auroraisa
teuta
teutinaljubav
pticabezkrila
malateta
nevinasce2007
velikakaodijete
livefree0rdie
mrizazivota21
komentari
ugrizstrasti2

Muzika





subota, 30.06.2007.

Kao rjeka

Kao rjeka teče ljubav moja
teče ušću svom, teče srcu tvom
da se u njeg topla ljubav slije
tiho da ti šapne moje naj milije.

Moja ljubav teče baš ko rjeka
da li tvoje srce na nju čeka
da li nekad tvoje srce zadrhti
da,l na mene barem pomisli.

Kad u srce ljubav slije se
svojom vatrom njega zagrije
srce tada zadrhti, brže zakuca
jer je ljubav toplija, toplija od sunca.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29



| komentari (18) | print | # |

petak, 29.06.2007.

Šapat


U očima tvojim
ljubav iskrom zbori
dok mi usne žedne
ljube tvoje medne.

Srce srcu tiho
o ljubavi slatkoj zbori
ispod sjene breze
potočić žubori.

U toj tihoj noći
usne naše su se srele
jedne drugim šaptale
da se žarko, ljubit žele.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28



| komentari (29) | print | # |

četvrtak, 28.06.2007.

Okovi

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-27



| komentari (28) | print | # |

srijeda, 27.06.2007.

Zagrli me



Zagrli me milo moja
za trenutak bar
poljubi me željo moja
da osjetim tih usana čar.

Zagrli me željo moja
k sebi stisni me
otkucaje srca da ti osjetim
nebu kao ptica poletim.

Zagrli me dušo moja
i odagnaj srcu mome stud
nježno poljubi me milo moje
jer bez tebe neznam kud.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-26



| komentari (14) | print | # |

utorak, 26.06.2007.

Vala

Image Hosted by ImageShack.us
Shot



| komentari (30) | print | # |

ponedjeljak, 25.06.2007.

Vilo moja

Noći moje krase snovi
tvoj lik vilo kroz njih plovi
k meni tebe vjetri nose
raspuštene bujne kose.

Ti koračaš kajno vila
tjelo tvoje skriva bjela svila
pružaš ruke prema meni
grlimo se kao da smo opijeni.

Opila nas topla strasna želja
dok nam oči tihom vatrom zbore
u venama teče krv nam vrela
dok nam drhtaj strasti trese tjela.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 1969-12-31



| komentari (22) | print | # |

subota, 23.06.2007.

Zašto


Zašto tugo ne odlaziš
što mi život truješ ?
Dok ti srećo daleko si
ni za ime nećeš da mi čuješ.

Zašto sunce nema sjaja
zašto tuga nema kraja?
Mjesto ruža samo trnje
i od noći sve mi crnje.

Srce samo rane broji
za njeg sreća ne postoji
samo za bol ono znade
za njeg nema neke nade.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (44) | print | # |

petak, 22.06.2007.

Tvoja

Na tvom licu osmjeh
cvijet ti u kosi.
Zagrljeni tragove
puštamo na rosi.

Sunce rosu miluje
ko vino je ispija
livada je cvjetna
na njoj samo ti i ja.

Cvjetno polje miriše
mirisom opija.
Moja ljubav tvoja je
i više ničija.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (24) | print | # |

četvrtak, 21.06.2007.

Vječna vam slava.

Od zločinačkih hitaca 20.06.1928 godine
ubijen biva Pavle Radić a brat mu stjepan
podliježe dan kasnije 21.06.1928
njima u spomen napisah te stihove.


Dušmanska je ruka
život vam uzela
al sjećanje na vas
čuvat će domovina cjela.

Ubiše vas zlotvori
al ideja ostade da živi
Ideja je vaša nastavila boj
kockast barjak vije se
po Hrvatskoj svoj.

Na oltar ste domovine
položili nešto ispred sviju
vaša srca plemenita
u Hrvatskom puku, vječno
vječno će da biju, slava vam.

Prorok.

Majko

Oj Hrvatska majko
kolijevko naših pređa
dugo suze padaše
ispod tvojih vjeđa.

Gazili te mnogi
lomili su tvoja krila
nisu htjeli dozvolit
da slobodna ti bi bila.

U kol,jevci tvojoj
na grudima toplim tvojim
zadojena bjehu braća
koja davno shvatiše
sloboda se sa životom
sa životom plaća.

Prorok

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (32) | print | # |

srijeda, 20.06.2007.

Još me prati




Još vjetri brezi njišu grane
i bistri potok žubori sneno
tamo gdje tople usne ti ljubih
strastveno, nježno, opijeno.

Još prođem stazama našim
budeći srcu svom uspomene
na usnama osjećam dodir tvoj
žalostan kao i breza i grane njene.

Još srce moje ka tebi me vuče
mada je sve već davno to bilo
kroz život me još prate te sjene
tvoj lik, lik jedine voljene žene.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # |

utorak, 19.06.2007.

Sva moja jutra



Sva moja jutra u zagrljaju tvom
sva sreća moja vezana sa tobom.
Dok tjela nam drhtava i vrela
u vatrenom plamu čežnje gore.

Otkucaji srca se stapaju u jedan
a duše naše čežnjom nam zbore.
Ljubim te nježno dok drhti ti tjelo
ono je izvor čežnje, ljubavi vrelo.

Usne su naše tiho oči nam zbore
za ljubav najslađu u osvit zore.
Nebom se zvjezde zlaćane gase
jutarnjem suncu prave slobodan put
nestaje nebeski putnik taj mjesec žut.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # |

ponedjeljak, 18.06.2007.

Tuga bez dna

Opet laste ispod krova
zelenim se listom okitio gaj.
Cvjećem polja prošarao maj
samo tuga neće proći znaj.

Srce moje bez stanara
iskočilo davno iz njedara.
Sreću traži svud po svjetu
ostavilo meni samo sjetu.

Svirajte mi bez prestanka
na očima mojim nema sna
tuzi mojoj nema dna
nesretan sam rođen ja.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (32) | print | # |

nedjelja, 17.06.2007.

Mezimice

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (34) | print | # |

subota, 16.06.2007.

Bez

Zora bez svitanja
sunce bez sjaja
srce bez ljubav
tuga bez kraja.

Ptica bez krila
riba bez vode
noći bez sna
bez sreće ja.

Jutra bez rose
cvijet bez lati
zemljice majko
u teb ću spati.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

petak, 15.06.2007.

Kad bi

Kad bi htjela
milo lane moje
da se ranom zorom
budimo u dvoje.

Zagrljeni,opijeni
da čekamo zore
u ljubavi slatkoj
dubokoj ko more.

Nek nam ljubav bude
kao sladak san
i sa njome ispunjen
svaki nama dan.

Svaki dan se raduje
svakoj novoj noći
a noć duga bude
s, poljupcima zore rude.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (29) | print | # |

četvrtak, 14.06.2007.

Reči

Lako je reći
ali treba znati
znati voljeti
i Ljubav dati.

Ljubav je rječ
najljepši san
samo sa tobom
djeliti noć djeliti dan.

Godine teku
prolaze dani
noći su kratke
kraj tebe slatke.

Još jedan život
da imam ja
opet bi ti bila
dio mog slatkoga sna.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (27) | print | # |

srijeda, 13.06.2007.

Lažni sjaj

Lažni cjelov
oka lažni sjaj
svoju lažnu ljubav
nekom drugom daj.

Odlazi, brzo odlazi
tiho zatvori vrata
nikada neželim sjaj
tvog lažnog zlata.

Venera jesi
zlatnoga sjaja
moje srce ne želi
tvog lažnog zagrljaja.

Lijepa jesi
ali ti duša prazna
u život moj si došla
baš kao kazna.

Odlazi,brzo odlazi
svoj lažni sjaj odnesi
zar je baš moralo
to meni da se desi.

Prorok.
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (32) | print | # |

utorak, 12.06.2007.

Nježno

Zagrli me nježno
šapni mi tiho
tjelo nek drhti
tvoj sam do smrti.

Vrelih usana mojih
svojim ugasi žeđ
prstima mrsi mi kose
snovi me slatki nose.

Tjela dok drhte naša
u očima blistav je sjaj
nježno me stisni ka,sebi
vreli mi cjelov daj.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (33) | print | # |

ponedjeljak, 11.06.2007.

SJEĆANJE


Na današnji dan su
rodila se braća
Hrvatica majka
a Hrvat im ćaća.

Rodili se Stjepan i Andrija
domovina bješe za njih najmilija
rodila se braća Radići se zvali
za Hrvatsku i život su dali.

Na ideji vašoj
Hrvatska se rodi
mirnim morem plovi
ostvareni svi su vaši snovi.

Nek vam bude slava
vječna o braćo Radići
Hrvatska će uvjek
s vama da se diči.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (18) | print | # |

Zoro moja




Zoro moja, zoro iz mladosti
oj! ljubavi najveća radosti.
Zoro sestr ne osvići rano
nek još mjesec pušta svoje sjene
da ja ljubim vrele usne njene.

Ti ćeš zoro moju tajnu kriti
saveznica moja ti ćeš biti.
Nek joj nezna ni mama ni tata
tko im noću kradom dolazi na vrata.

Ja je ljubim jorgovan miriše
ja je ljubim a ona uzdiše.
Polako se sunce sa istoka rađa
srce moje veliko ko lađa.

Tek što sunce obasjala rosu
ja joj cvjećem okitio kosu.
Zora svanu pjetli zapjevali
najdraži se kradom sastajali

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (17) | print | # |

nedjelja, 10.06.2007.

Štafeta

Štafeta od sirene 02
Riječi Prevara, osjećaji, osmjeh,
suza, plaža.


Suza iz oka će pasti
no osjećaji će rasti
osmjeh na licu tvom
mio je srcu mom.

Prevara života nam tog
što vodi nas u pogrešan slog
što krade svaki nam tren
tad život je zarobljen.

Plaža od pjeska što kvasi je val
sunce i more galeba jato
ljeto pri kraju ti moraš poć
svu sreću moju pokriva noć.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (25) | print | # |

subota, 09.06.2007.

Tri dana

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (37) | print | # |

petak, 08.06.2007.

Od tebe


Diraj me usnama svojim
tvoj dodir nježan i blag
najslađi mojim je usnama
zauvjek usana tvojih mi trag.

Jutra će sreće svitati
usne će nježno usnama šaptati
grudi ti moje vječna su postelja
za vječno si želja mi ti jedina.

Tvoj sam i bit ću to zauvjek
tebi poklonih ja sav svoj vjek
uz tebe uvjek cvjetna su polja
od tebe nema mi toplija nit bolja.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (35) | print | # |

četvrtak, 07.06.2007.

Ja znam


Ispružene ruke ka tebi
u oku gori mi plam
a mjesec žuti nad morem
plavetnim pravi sjene.

Dok vali ka tebi me nose
usana tvojih osjećam trag
i plavetno morese pjeni
vali me nose voljenoj ženi.

Možda je nekada davno
more nebu ukralo plavetnu boju
ja znam da tebe samo ljubim
jer tebi dadoh svu ljubav svoju.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

srijeda, 06.06.2007.

Dok srce mi


Dok srce mi kuca
u grudima mojim
tebe ću da želim
i zovem se tvojim.

Dok srce mi kuca
ti ćeš teći mojim venama
tebe jedinu ja ljubim
jer si žena nad ženama.

Dok srce mi kuca
i jutra mi sviću
tebiću da pjevam
svom naj dražem biću.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (33) | print | # |

utorak, 05.06.2007.

Moje misli


Zvjezde su ukras neba
ruža je ukras bašte
a ti vila si bajna
i ukras si moje mašte.

Zvjezde će nebom sjati
usne će cjelove dati
srce će srcu tvom
za vječno pripadati.

Kao što mjesec žuti
tim nebom plavetnim plovi
samo ka tebi moje misli lete
nose ih svi slatki ti snovi.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (40) | print | # |

ponedjeljak, 04.06.2007.

Poželjet ću


Dozvolit ću srcu svome
da te ono svojom zove
dozvolit ću srcu svome
da o tebi sniva snove.

Dozvolit ću srcu svome
da zadrhti zbog tvojega
poželjet ču milo moje
da zakuca kraj tvojega.

Poželjet ću noći duge
pored tebe da se svijem
cjelovima svojim vrelim
da te cjelu ja prekrijem.

Prorok.
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

nedjelja, 03.06.2007.

Tvoj


Moje misli tebi hrle
ruke žele da te grle
usne žela da ze ljube
bez tebe se dani gube.

Moje misli ka teb lete
naj miliji ti moj cvjete
srcu mome ti si spas
naj miliji uhu tvoj je glas.

Moje misli sve su za te
svakog trena mislim na te
svoje srce tebi dadoh
cjelim bićem teb pripadoh.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (37) | print | # |

subota, 02.06.2007.

Ne želim


Ja ne želim druge
sem ljubavi tvoje
samo ona za me ima
ima sve dugine boje.

Ja ne želim druge
niti u snovima svojim
samo s tobom želim
vrele cjelove da brojim.

Ja ne želim druge
nit je moje srce traži
od usana tvojih
meni nema, nema dražih.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

petak, 01.06.2007.

Livijana sretan ti rođendan.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (33) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.