< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (4)
Ožujak 2010 (16)
Veljača 2010 (23)
Siječanj 2010 (25)
Prosinac 2009 (29)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (16)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (21)
Svibanj 2008 (31)
Travanj 2008 (31)
Ožujak 2008 (31)
Veljača 2008 (31)
Siječanj 2008 (31)
Prosinac 2007 (28)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (30)
Kolovoz 2007 (31)
Srpanj 2007 (30)
Lipanj 2007 (30)
Svibanj 2007 (32)
Travanj 2007 (30)
Ožujak 2007 (31)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Meil
jerko.matic@gmail.com

MOLIM BEZ
LANACA SREĆE
JER IH BRIŠEM
HVALA UNAPRIJED.


PJESME PIŠEM
IZ ZADOVOLJSTVA
NE ZBOG KOMENTARA
JEDAN KOMENTAR JE
DOVOLJAN











Dubina

*
spasmojeduse
decembar2001
whatalady
freyaad
insidelove
tvornicazelja
fanny7
bojajeseni
sewen
donstina
maslackica
dnevnikmastanja
ljubavumalom
shit0happens0every0day
northpole
komadicsunca
myinsomnija
smisao
diana11
safiris
koraljna
tracmarenda
ledynada
auroraisa
teuta
teutinaljubav
pticabezkrila
malateta
nevinasce2007
velikakaodijete
livefree0rdie
mrizazivota21
komentari
ugrizstrasti2

Muzika





četvrtak, 31.05.2007.

Samo nebo


Samo nebo zna
da te ljubim ja
samo nebo zna
da ljubav si meni sva.

Samo nebo zna
da trenutke brojim
da ti lice bjelo
zaspem cjelovima svojim.

Samo nebo zna
da smo ti i ja
rođeni za ljubav tu
ljubimo se i u snu.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (38) | print | # |

srijeda, 30.05.2007.

Istim plamom


Ti si obala mojih snova
i procvali vrti si mi ruža
snovima mojim daješ moć
k tebi ću uvjek, rado ja doć.

K tebi jedino i milo moje
da ljubim te slatke usne tvoje
mrsim te bujne ruse ti kose
ka tebi me sve želje nose.

Nek nam se ti snov spoje
iste da snivamo i nas dvoje
sa osmjehom, da čekamo zore
da srca istim nam plamom gore.

Prorok

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (33) | print | # |

utorak, 29.05.2007.

Moj živote


Ja neznam za sreću
jer me nije takla
padao sam uvjek
kroz ponor do pakla.

Od rođenja bijah
trinaesto prase
tko ne željen dođe
cjeli život pati zna se.

Moj živote bjedni
samo mučit znaš
što god srce poželi
ti mu uvjek uzimaš.

Tek što sam se rodio
majku meni uze ti
dokle ćeš me gazit
moj živote prokleti.

Kad bih kamen imao
mjesto srca ja
i iz njeg bi suza
suza bola potekla.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

ponedjeljak, 28.05.2007.

Nije ljubav


Nije ljubav slovo na papiru
nit je ljubav dijamanta sto
već je ljubav zlato moje
kada srca zakucaju zajedno.

Nije ljubav vila pored obale
već je ljubav dušo moja
kad se dvije duše zavole
i ljubavi ne mogu da odole.

Nije ljubav milo moje
ni bankovna kartica
već je ljubav milo moje
kad ti srce zbog nekoga
mnogo brže zakuca.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # |

nedjelja, 27.05.2007.

Neću žaliti


Ja neću da žalim
za danima prošlim
ali ja ću žaliti
ako drugom,pripadneš
Pripadneš mi ti.

Ja neću da žalim
što si drugog ljubila
srećan ću da budem
ako jednom kažeš
da si moja sva.

Ni za čim na svjetu
neću dušo žaliti
ako jednom kažeš
da me ljubiš ti.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (27) | print | # |

subota, 26.05.2007.

Svaki cjelov


Svaki cjelov svoj
samo za te čuvam ja
želim da ga ostavim
ja na tvojim usnama.

Svaki topli cjelov svoj
pustit ću na tvojim usnama
nek se ljubav s njima hrani
od svih zala nek nas brani.

Nek ti svaki cjelov moj
kaže da sam vječno samo tvoj
od studeni nek te ugrije
jer si moje, moje najmilije.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # |

petak, 25.05.2007.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (18) | print | # |

Lijek


Kad bi znala dušo
kako bolujem ti ja
dal bi tada zdravlja
malo men poželjela?

Samo ti bi mogla
da ma ilječiš
bolesnoga kad bi
htjela da me poljubiš.

Na usne mi dušo
spusti cjelov svoj
jedini mi lijek mila
vreli cjelov tvoj.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (9) | print | # |

četvrtak, 24.05.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

SREATAN TI ROĐENDAN
OD SRCA ŽELE TVOJI PRIJATELJI.



| komentari (23) | print | # |

srijeda, 23.05.2007.

Dvoje


Proljeće je opet
listom olistalo
gdje se neka dvoje
slatko kradom milovalo.

Proljeće je listom
ukrasilo mladi gaj
ljubav dvoje mladih
doživjela svoj je kraj.

Tamo gdje se oni
milovaše mladi
namjesto njih dvoje
miluje se dvoje drugih
dvoje drugih mladi.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

utorak, 22.05.2007.

Odplovimo


Odplovimo ljubavi mi negdje daleko
tam gdje sreća nema svoga kraja
bez svanuća i bez topla zagrljaja
gdje se samo ljubav za vječito spaja.

Razapnimo našoj lađi bjela jedra
mi pođimo gdje proljeća sva su vedra
tamo gdje se sunce s plavim morem ljubi
tamo gdje se sreća rađa i nikad ne gubi.

Odplovimo dušo u prostranstva nova
u daleku zemlju ljubavi i snova
pronađimo planet te ljubavi vrjedan
gdje dva bića skupa dišu i žive ko jedan.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (24) | print | # |

ponedjeljak, 21.05.2007.

Snovi ili java



Dal me moje srce opet vara
il se stvarno budim iz košmara
da li budan opet snove snijem
ili stvarno rosu sa usana
sa usana dušo tvojih pijem.

Dal su opet snovi il je java
na jastuku mome tvoja kosa plava
dok se naša tjela u strasti prepliću
zore bjele sretne nam osviću.

Dal su samo snovi il je stvarno java
procvjetala ljubav iskrena i prava
noćima nas našim slašću uspavljuje
i budućnost neku ljepšu za nas snuje.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (41) | print | # |

nedjelja, 20.05.2007.

Prevari me


Prevari me život
dok ja snove snivam
prevari me život
sreća u njem ne prebiva.

Nepoznata sreći osta
Ta moja adresa
samo snovi slatki
nosili me u nebesa.

Prevari me život
za moj cjeli vjek
ostavi me on daleko
na slijepi kolosjek.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (38) | print | # |

subota, 19.05.2007.

Ljubio bih


Ljubio bih usne tvoje
ljubio ih svaki dan
samo kad bih htjela
a ti dođeš samo
dođeš, samo mi u san.

Milovo bih tjelo tvoje
to najdraže biće svoje
sa sjajem u očima
milovo ga dogim noćima.

Bila bi mi sav moj svjet
ono što je pčeli cvjet
bila bi mi sunce sjajno
ljubio bih te beskrajno.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (34) | print | # |

petak, 18.05.2007.

Želi


O ljubavi i o sreći
samo snove snivam
dok mi srce gorko plače
ja u tuzi još prebivam.

Još u srcu nada tinja
još se uvjek srce nada
da će ljubav da procvate
da procvate, bar nekada.

Još se srce bori s tugom
i još čezne za ljubavlju dugom
zbog ljubavi jošte mi zadrhti
želi ljubav, ljubav sve di smrti.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (21) | print | # |

četvrtak, 17.05.2007.

Dragi prijatelji pošto mi je danas rođendan
želim da sa vama podijelim jedno iznenađenje
koje mi je pripremila moja kćerka na Index.hr

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (34) | print | # |

srijeda, 16.05.2007.

Kad bih


Kad bih mogo
kad bih smio
da ti kažem
šti sam snio.

Da ti kažem
snove svoje
kako srce tebe
u snovima zove.

Da snivamo mi o nama
milujući usne mi usnama
dok nam oči iskrom zbore
čekat ćemo osvit nove zore.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # |

utorak, 15.05.2007.

Strast


Tjelo mi gori
srce te moje voli
otvorenim očima
ja snivam san.

Želje u meni vrele
da ljubim grudi ti bjele
srce svoje da umirim
zorom tebe da poljubim.

Bedra ti zanosna opojna
miris sad šire rosni svoj
tog nektara kapljice strasti
žedan ću piti sav život
žedan, sav život svoj.

Prorok.

Dragi prijatelji molio bih vas za razumijevanje
naime ovih dana polažem keramičke pločice
i neću moći da vas komentiram zahvaljujem se
unaprijed na razumijevanju i srdačno vas pozdravljam.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (29) | print | # |

ponedjeljak, 14.05.2007.

Nek utihnu


Nek utihnu mandoline
noćas želim čut tvoj glas
želim noćas samo jedno
ljubav da opija nas.

Nek utihnu mandoline
nek utihnu morski vali
da pamtimo milo moje
jedno drugom kad smo
kad smo se predali.

Nek utihnu mandoline
i njihovih struna poj
nek ne kvare mile zvuke
vrelih tjela naših spoj.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

nedjelja, 13.05.2007.

Usne


Zvjezde su nebom
plavetnim sjale
usne su usnam
nježne cjelove dale.

Usne su usnam
cjelove dale
sa tobom zore
slatke su svitale.

Sa tobom bili
slatki su dani
od ljubavnih niti
svi izatkani.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (35) | print | # |

subota, 12.05.2007.

Još jednom


Da još jednom birat mogu
od života sve što želim
birao bi samo jedno
s tobom ljubav da podjelim.

Da te barem jednom mogu
cjelovima vrelim da darujem
u tvom srcu da prebivam
u ljubavi tvojoj da blagujem.

Da uživam toplu ljubav tvoju
koja vječno vezala bi nas
u naručju tvome toplom srećo
bolnom srcu svome nađem spas.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (40) | print | # |

petak, 11.05.2007.

Čestitka

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (33) | print | # |

četvrtak, 10.05.2007.

Željo


Tama nebo prekrila
tuga suzu spustila
jutro sunce čekalo
tebe srce željelo.

Željo moja jedina
sva si meni sudbina
zora sunce dozvat će
moje srce tebe čekat će.

Sunce tamu pregnalo
srce ljubav spoznalo
ljubav cvjetom cvjetala
moja želja ti si ostala.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (31) | print | # |

srijeda, 09.05.2007.

Na dar


Nek sve padne u ponore
i zauvjek sve nek nestane
kad mi nova zora pored tebe
nikad nemože da osvane.

Želio sam usne tvoje
samo da me zorom probude
jer ni jedne kao tvoje
takve cjelove mi ne nude.

Da te ljubim i milujem
tjela tvoga da osjetim čar
ljubav svoju samo tebi
želim pokloniti ja na dar.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (38) | print | # |

utorak, 08.05.2007.

Prsti u kosi


Prsti u tvojoj kosi
u našim ranim jutrima
osmjeh na našim licima
a ljubav topla u srcima.

Sa poljubcima počinje dan
sa njima počinje i slatki san
dani nam puni ljubavi vrele
usne je usnama nežno djele.

Dal bila noć, il bio dan
naša je ljubav ko divan san
naša je ljubav ko majski cvjet
duginih boja sav nam je svjet.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (38) | print | # |

ponedjeljak, 07.05.2007.

Moj mjeseče


Moj mjeseče, zlatno žutog sjaja
imal nešto toplije od zagrljaja
kad spojimo usne ja i zlato moje
imal nešto slađe, svjetlosti ti tvoje.

Dok ti vedro nebo svjetlo obasjava
srce moje pored njenog podrhtava
usne moje traže, vrele usne njene
naše noći, ljubavlju su opijene.

Mi brojimo naših srca otkucaje
i želimo da nam noćca vječno traje
uzdišemo ispod rascvjetalog jorgovana
uživajuć ljubav što je Bogom dana.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (31) | print | # |

nedjelja, 06.05.2007.

Na grudi


To života što mi osta
želim s tobom daprovedem
putevima slatkih snova
samo tebe želim da povedem

U naručju toplom svome
proljećima ti procvati
cjelovima svojim ja ću
da prekrivam tvoje lati.

A kad zima hladna stegne
čuvat ću te ja od studi
moja ljubav grijat će te
privit ću te seb na grudi.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (37) | print | # |

subota, 05.05.2007.

Da podjelim


Na usnama mojim
milo zlato moje
od usana sviju
tvoje ljepše stoje.

Opijaju ka i vino
lude strasti nude
moje bit će tvoje
sve dok zore rude.

Cjelivaj me nježno
cjelovima dušo vrelim
svaki tren života svoga
s tobom želim da podjelim.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (35) | print | # |

petak, 04.05.2007.

Usamljena rjeka


Usamljena rjeka, da to sam ja
što ušća nema a nema ni sna
obale svoje ja suzama mijem
u srcu svome ja tugu krijem.

Usamljena rjeka puna kaskada
gdje sunce ne grije, ne živi nada
gdje sunce jutrom ne ljubi rosu
gdje život tugu po meni prosu.

Usamljena rjeka bez izvora i kraja
meandri željni topla su zagrljaja
usamljena rjeka koja pati i voli
ali za ljbav nikada neće da moli.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us
Sve vas pozdravljam i molim za razumijevanje naime kompjuter mi je riknuo juče u jutro i ne mogu da vas čitam niti komentiram, na servisu je i danas popodne ću saznat šta je sa njim, vaš prorok.



| komentari (36) | print | # |

četvrtak, 03.05.2007.

Molio sam


Molio sam nebo
da se otvori
molio da tebe
srce preboli.

Molio sam zoru
da mi ne zarudi
molio sam srce
da mi ne poludi.

molio sam molio
al sve uzalud
srce moje ne sluša
uzalud moj trud.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

srijeda, 02.05.2007.

Ljubi me


Ljubi me noćas
zvjezda treperi sjaj
miluj me nježno
srce mi svoje daj.

Ljubi me noćas
sebe mi darivaj
ja naručju tvome
neću željeti kraj.

Ljubi me nježno
cjelovima vrelim
sve svoje dane
da s tobom djelim.

Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (48) | print | # |

utorak, 01.05.2007.

Želim


Izdade me srce moje
izdade me ti
zašto misliš da će ljubav
svaka ljubav boljeti.

Zašto bježiš od ljubavi
zašto bježiš ti
zar prestaje svaka ljubav
zar prestaju slatki sni.

Ti zadrhtiš pa zastaneš
u bijegu tražiš spas
samo malo sreće želim
želim sreće ja za nas.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (39) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.