19

nedjelja

prosinac

2010

Božićnica

Uvijek kada bi u školi pisali zadaćnicu, najteže mi je bilo započeti. Kada bih profesorici rekla da ne znam odakle da počnem, ona bi uvijek odgovorila:"Počni od početka".
Sad mi opet pada na um ona, svima dobro poznata izreka kako je svaki početak težak.
Kako bi izbjegla ovo, odlučila sam krenuti linijom manjeg otpora, preskočiti početak i početi od sredine.
Dosta mi je početaka i njihovih težina.

Dakle, na svim fotografijama su moji radovi. Nekome bajkoviti, nekome djetinjasti, nekome slatki i romantični, nekome detaljni, nekome veseli,
nekome lijepi, nekome ružni, nekome bezveze... Meni su to moji radovi, napravljeni mojom rukom. U svakom od njih je nekoliko sati rada, dosta strpljivosti, malo boje
i beskrajno mnogo ljubavi. Svaki se od njih može naručiti, kupiti i isporučiti, ali za mene svaki je od njih poseban i od neprocijenjive vrijednosti.



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.