...in patria sua

10.06.2017., subota

Ima li mali malina?

Rekoše stari blogopisci da je bolje da kompjuter propadne, nego da se blog zatre. Tako da se opet nalazim pisati što god da uspijem iscijediti iz spužvaste gvaljice koja se u bolje dane zvala mozgom. Glavno da bude nešto, a poslije ćemo ako već ne lako, a onda opet ovako.

Princip zapravo i radi jer u glavi mi se u zadnja skoro pa tri desetljeća zbilja svačega nakupilo, a potom isfermentiralo. Tako da se i iz najiscjeđenijih stanja može opet nešto iscijediti, zašećeriti i razmutiti u vodi te onda ponuditi slučajnom naletniku, da se fino otruje. Međutim, to što je ideja esencijalna za bilo kakvo stvaranje ne znači da je dovoljna. Treba i raditi, a tu sam još manjkaviji, nego s idejama.
- Opet svodiš post na samosažalijevanje.
Dolaziš me spasiti?
- Pokušavaš se sâm spasiti ovim monodijalogom.
Možda, a možda mi se samo učinilo duhovitim prekinuti priču ovakvom upadicom.
- To i jest spašavanje. I nije ti prvi put.
Bit će da smo uhodan tim.
- Bit će da si nepopravljiv.
I što ćemo sad?
- Sredi se malo.
Kako ću, kad mi se spava.
- Sredi se tako da odeš spavati. Možda sutra budeš suvisliji.
Možda.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.