RAZMIŠLJANJA .....

srijeda, 10.06.2009.

Riječi mudrosti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ljudi su katkad
neuračunljivi, nelogični i sebični;
Ipak im oprosti!

Kad si brižan,
ljudi te mogu optužiti
da imaš sebične motive;
Ipak, budi brižan!

Ako si uspješan
steći ćeš i lažne prijatelje
i istinske neprijatelje;
Ipak, i dalje budi uspješan!

Ako si iskren i prostodušan,
ljudi će te pokušati prevariti;
Ipak, budi iskren i prostodušan!

Ono što ti izgrađuješ godinama
netko može porušiti u trenutku
Ipak, gradi!

Ako si spokojan, miran i sretan,
ljudi mogu biti ljubomorni
Ipak, budi sretan!

Dobro koje učiniš danas,
ljudi će zaboraviti sutra;
Ipak, čini dobro!

Daj svijetu najbolje što imaš,
vjerovatno neće nikada biti dovoljno;
Ipak, daj svijetu najbolje što znaš i imaš!

Ako pogledaš bolje, na kraju
Ipak je sve to između tebe i Boga
Nikad nije ni bilo između tebe i njih!

Majka Tereza

10.06.2009. u 09:50 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Studeni 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

GOSPODIN MOJ I BOG MOJ

* Meni nikakva slava niti hvala, sva slava i hvala ide Gospodinu!

CITATI IZ SVETOG PISMA:


"Čisto srce stvori mi, Bože, i duh postojan obnovi u meni"

Ps 51, 12

LINKOVI


BLOGOVI:




WEB STRANICE:




TEKSTOVI PJESAMA:

TI SI U SLAVLJENJU

Ti si u slavljenju
Ti si u srcima
Koja tebe ljube žarko i
Snagom bića svoga
Stanuješ Bože u nama Ti
U svom svetom narodu.

Ja ću sada za tebe pjevati
Ja ću imenu Tvome klicati
Ja ću sada pred tobom plesati
I tebe ljubiti.


TVOJ DUH ME OVIJA KAO PLAŠT

Tvoj Duh me ovija kao plašt
Neprobojan i tih
Kako je divno hoditi
U tvojoj prisutnosti Bože
Močiti korake u Tvojoj jakosti
Kročiti dnom Crvenog mora
Mimo uzavrelih voda
Mimo uzavrelih voda
Moja duša u Tvome krilu počiva
Na Tvom dlanu ja živim dane svoje
Srce mi je ispunjeno srećom
O Jahve, ljubav je Tvoja preobilna
Za ove naše glinene posude
Posude
Staze su moje od svjetla tog
Njegovim posute plamom
Od glasa tvoga sve drhti sad
I duša treperi u meni
Žrtvu ću prinijeti Tebi o Bože moj
Pretilne dare svoje ću dati
Sion će biti življenje to.


BOŽE TEBI PJEVAM JA

Bože Tebi pjevam ja
Slavim Tvoje sveto ime
Došao si u život moj
Darovao mi spasenje

Sa neba sišao si
Da pokažeš put
Na križ otišao si
Grijeh platiti
Od križa do groba
Od groba do neba
Slavim Tebe Isuse.


MARANATHA, DOĐI GOSPODE

REF:
Maranatha, dođi Gospode (2X)

Rijeka žive vode što sjaji k'o kristal
I izvire iz Srca Božjeg Jaganjca
Onaj tko ustraje ,to će imati
Spašen bit će, Božje dijete postati

REF.

Tam gdje rijeka teče oživi mrtvo sve
Isušenu zemlju u trenu napoji.
Vidjeh tad brijegove i obradovah se
Prolistala stabla i cvjetne livade

REF.

Pored zmijske rupe dijete stajat će
Lav će jesti slamu, ko janje postat će
Zla bit više neće, muke proći će
Jauk, smrt i bolest zauvijek nestat će

REF.

Ljudstvo što je u tami ugledat svjetlo će
Na kraju smrtne sjene raspršit će se mrak
Rođeno je Dijete, Sin Božji nam je dan
Knez mira, Spasitelj je imenovan

REF.


BOG JE MOJ SPASITELJ

Bog je moj Spasitelj
Njemu se utječem
U ruku njegovu
Ja svoju polažem
Puštam da vodi me
U vjeri sljedim ga
Od smrti vječne
On mi dušu izbavlja
Dovjeka hvalit ću ga
Bog je razbio moj strah
I svijetlom odagnao moj mrak
Dovijeka hvalit ću ga

Duša mi biješe sva
Okovom sputana
Korak moj biješe
Umoran i besciljan
Al' on me pogleda
Blag i milosrdan
Milošću svojom
Nov mi život darova
Dovijeka hvalit ću ga ja!


USKRSNUO JE

USKRSNUO JE, USKRSNUO JE,
USKRSNUO JE, ALELUJA!

O smrti,
gdje si sada smrti,
gdje si moja smrti, gdje je pobjeda tvoja?

O raduj,
radujmo se braćo,
ako ljubav vlada,
Uskrsloga to je dar.

O nek je,
sada hvala Ocu,
što u Carstvo vodi,
gdje je ljubav i život.

O s Njime,
umremo li s Njime,
živjet ćemo s Njime
pa i pjevajmo s Njime.


BRAĆO MOJA, RADUJMO SE

Braćo moja, radujmo se,
Bog je tu, Bog je tu, Bog je tu
Braćo moja, radujmo se,
Bog je tu, da, on je s nama tu.

Ne brinimo se tjeskobno
jer sami nismo mi
u molitvama s pjesmama
zahvaljujmo mu svi, da!

Braćo moja ...

Da živimo u miru
i kad nas tišti zlo,
jer Bog nas uvijek prati
i svladat ćemo to, da!

Braćo moja ...


Naš prijatelj nek bude Bog,
Bog Izraelov vijek,
On dat će da mir i ljubav
obuzme čitav svijet, da!

Braćo moja ...


U TIŠINI HRAMA

MOLIM TE BOŽE ZA MALO MIRA,
MOLIM TE BOŽE ZA MALO SREĆE
MOLIM TE BOŽE U OVOJ NOĆI
STAZOM SVJETLA TI ME VODI

VODI ME BOŽE ZVJEZDANOM STAZOM,
VODI ME BOŽE SUNČANOM STRANOM

VODI ME BOŽE U LUKU SPASA DA TAMO NAĐEM VJEČNI MIR

SVE BRIGE SVOJE (sve brige svoje), TEBI DAJEM (tebi dajem)
JER SAMO TI (jer samo ti), RADOST DAJEŠ (radost daješ)
PRIMI O BOŽE MOLITVU MOJU,
SVE BOLI MOJE, ŽIVOT MOJ x2

JOŠ JEDNOM BOŽE U TIŠINI HRAMA,
U SJENI SVIJEĆA, PONIZNO TE MOLIM DOLINOM SUZA
PRATI ME BOŽE, JEDINA NADO I JEDINI SPAS

SVE BRIGE SVOJE...


SRETNA SIGURNOST

Sretna sigurnost Isus je moj
Njemu sam dao sav život ja svoj
Baštinik spasa sretan sam ja
Rođen od Duha i krvlju spran.

To je moj život, pjesma je to
Hvaliti tebe, o Bože moj
To je moj život, pjesma je to
Hvaliti tebe, o Bože moj.

Potpuno predan u miru snim
On ljubi mene, ja sretan sam s njim
Dok budan molim il' snivam snom
Znam da je sreća tam' gdje je On.

To je moj život ...


VESELIMO SE SVI

VESELIMO SE SVI I BOGU KLIČIMO
I RADOSNE SAD PJESME PJEVAJMO (2X)

PJESMU NOVU PJEVAJMO SAD SVI,
DIVNA DJELA UČINI NAM BOG (2X)
GLE SVANU DIVAN DAN ŠTO UČINI GA BOG
I NOVI ŽIVOT DAROVA NAM KRIST (2X)

PJESMU NOVU PJEVAJMO SAD SVI,
DIVNA DJELA UČINI NAM BOG (2X)
KRIST OPRA GRIJEHE NAŠE I KRIVICE SVE
ZA PRIJATELJE ODABRA NAS ON (2X)

PJESMU NOVU PJEVAJMO SAD SVI,
DIVNA DJELA UČINI NAM BOG (2X)
KRIST POZIVA NAS SADA K STOLU SVEČANOM
DA BLAGUJEMO TIJELO NJEGOVO (2X)

PJESMU NOVU PJEVAJMO SAD SVI,
DIVNA DJELA UČINI NAM BOG (2X)

SAMO NEK LJUBAV KRALJUJE

Novi dan se tiho budi od svih noćnih nemira,
svjetlost svijeta sva nas zove u prostranstva nebeska.
Gdje ljubav kraljuje ta ljubav čudesna
i svako nježno srce ispunja.

Samo je ljubav, ljubav potrebna,
ona jedina mijenja čovjeka,
onda i pjesme nove čuju se,
samo nek' ljubav kraljuje.

Nove godine kucaju na vratima
i nose nova jutra suncem obasjana.
Gdje ljubav kraljuje ta ljubav čudesna
i svako nježno srce mirom ispunja.