_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

petak, 26.10.2007.

Tek samo ćakule

Zadnjih nekoliko dana nisam napisao niti jedan post.
Kako se većina zadnjih postova bavila prošlošću (koja izgleda malo koga zanima), tako je i broj komentara pao, i baš mi je to «zatišje» u ovom trenutku odgovaralo.
Puno je lakše otvoriti Blog i vidjeti da taj dan nitko nije za nešto optužen… kriv… da ni ja nisam nikome stao na žulj….nema negativne energije.

Istina nije se puno toga značajnog niti dogodilo zadnjih dana u Promini… a možda i jeste… Zavisi iz kojeg kuta se gleda.

Evo nekih zanimljivih ćakula:

Prema nekim ćakulama uskoro se u Miljacku prima dvoje radnika (čini mi se dipl.ing elektro struke i tekničar strojar ili električar)….Natječaj po običaju nećete nigdje pročitati… nego će se po običaju od 2004. od nekud stvoriti novi ljudi… ali čisto sumnjam da će to biti Prominci.
To su naravno samo ćakule… ali tako se ćakulama zadnje četiri godine zaposlilo desetak ljudi (a nitko iz Promine).
Tko ima volje i želje neka se maksimalno «politički» angažira – idu izbori.. vrijeme kad zapošljavaju oni koji (možda) odlaze, ili nakon izbora oni koji će tek doći… Ako mislite zvati Miljacku i pitati o čemu se radi… tu ste odmah promašili… za Vas onda taj posao sigurno nije…Ponavljam da su to samo ćakule nekih ljudi iz Knina koji se za koji dan spremaju zaposliti u Miljacki…

Na web stranici Šibensko-kninske županije može se pročitati da je općina Promina od EU fondova (ako se ne varam) dobila 300.000,00 kuna za asfaltiranje lokalnih cesta. Koje će se ceste asfaltirati, nije mi poznato.

Osnovna škola Oklaj za informatiku ima sedam računala od kojih šest nije ispravno. Dobio sam prije mjesec dana obećanje iz koncerna Končar za donaciju tri rashodovana računala… ali za sada od obećanog ništa.
Tko može pomoći u nabavi računala… dobro bi došao.
Znam da su se donatori istrošili na crkvu u Lukaru i sv Roka… ali valjda je ostala još koja kuna i za obrazovanje….

Oklaj od ponedjeljka opet ima dva kafića. Makelja je nakon temeljite obnove opet otvorio svoj kafić, i sad će naravno konkurencija dovesti do povećanja kvalitete ugostiteljstva u Promini.
Prema nekim ćakulama… u Oklaju bi se uskoro mogla otvoriti još jedna trgovina, i još jedan kafić…

Prije desetak dana dobili smo novi kiosk Tiska koji je puno ljepši u odnosu na prethodni.

Maloprije sam na žagri primjetio stotinjak novih kontejnera, za koje je iz proračunu općine Promina izdvojeno neki čini mi se stotinjak tisuća kuna.

Zanimljiva je vijest da je netko u zadnjih desetak dana ukrao poklopce kontrolnih šahti cjevovoda oborinskih voda od lokve Kuljače gdje cjevovod završava, pa prema centru Oklaja.
Netko je tako izračunao da bi prodajom poklopaca (vjerojatno u staro željezo) mogao zaraditi koju stotinu kuna… i dao se u «posao».
Sad ljudi moji koji se vozite prema Krivićim oprez, da ne bi upali u koju šahtu.

Iz jednog od Maxovih komentara moglo se saznati da je Općina dobila dozvolu za konačno otvaranje «Staračkog doma»… Ali i do sada je bilo informacija kako će se Dom otvoriti, tako da ću u njegovo «otvaranje» povjerovati tek kad vidim starce kako šetaju po Oklaju.

Zanimljivo mi je kad me ljudi po Promini «napadaju» zbog tema o kojima pišem na Blogu. Najzanimljivije mi je kad mi babe prepričavaju što je objavljeno na promina.blog-u. Da mi je znat kojom se one to vezom spajaju na Internet. Tko je njihov «provajder»… Biće da je milevanet.hr… kakav maxadsl!
Što je najgore ja sam kriv i za svoje postove i za Vaše komentare… «sve je to onaj sa promina.blog-a kriv!!!»

Kad već spominjem maxadsl… nije mi poznato što se dogodilo nakon prikupljenih 30-ak potpisa… Ja se nadam da će urednik Oklaj.net-a ostavit koji komentar na ovu temu da znamo na čemu smo…

Eto.. to su po meni bile «najvažnije» vijesti iz Promine




Oznake: općina promina, Život u Promini, Školstvo u Promini, Dom za starije i nemoćne osobe u Oklaju

- 19:16 - Komentiraj post (12) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić