_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

nedjelja, 12.11.2006.

Antroponimija i toponimija Promine III put

Već sam dva puta pisao na ovu temu , pa je svima već jasno o čemu se radi.
Ipak, nije loše podsjetiti se postova na tu temu pod linkovima:

Antroponimija i toponimija Promine

Antroponimija i toponimija Promine II dio

Prije nekoliko dana slučajno sam pronašao mail adresu od Anikice Čilaš Šimpraga.
Bez puno dvojbi, napisao sam mail sljedećeg sadržaja:

"Još sam ljetos pretražujući internet naišao na izvještaj povjerenstva za ocjenu vašeg doktorskog rada “Antroponimija i toponimija Promine”.

Raduje me svaka nova knjiga o Promini, pa bi me zanimalo da li će Vaš doktorski rad jednog dana biti objavljen kao knjiga?"


Na odgovor nisam trebao dugo čekati, pa evo i njega:

"Poštovani xxxxxx xxxxx,
uvijek me razveseli kad vidim da nekoga zanima moj doktorat o prominskoj onomastici.
Zasad nema planova da se taj rad objavi kao knjiga, no vjerujem da će se to dogoditi za koju godinu.
Naime, u Institutu, gdje radim, postoji već popis knjiga koje je potrebno objaviti, a koje su prije napisane od moga doktorata, pa jednostavno treba čekati svoj red.
No svakako će se doktorat moći potražiti u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici oko Nove godine, kad promijenim neke sitnice u samom tekstu.
Zasad Vas srdačno pozdravljam.
Ankica Čilaš Šimpraga"

Ja se nadam da je ovaj odgovor zanimao mnoge Promince.
Bilo bi dobro kad bi mi Prominci mogli na bilo koji način pomoći da ova po meni za Prominu jako vrijedna knjiga ugleda svjetlo dana.
Šteta bi bilo da ovaj doktorski rad bude zaboravljen s obzirom na uloženi trud Ankice Čilaš Šimpraga.

Knjaz bi rekao "Sponzori-Bog Vas blagoslovio!"


Oznake: Ankica Čilaš Šimpraga, Antroponimija i toponimija Promine

- 08:59 - Komentiraj post (4) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić