MAGICUS

22.04.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Božja priča od fantazije
to je moje osluškivanje
riječi vlastite savjesti
što upravlja umom,
imaginarna ljubav
kao vrsta najviše iluzije
što je sabrala bijele peruške
to moje srce čini da opstoji
kao kalež u ruci stradalnika,
od gorkoga je vina istina,
da su sačinjene rane svete
moga biljega prokletinje,
biljega što je dušu moju stis’o
k'o kamen teški što je sudbu kuš’o.

San je ljudski snoviđenje pusto
u kojem su fantazije k’o i zbilje
život koji živi vlastito sebstvo
premudrost nebesa
što je svojom rukom sačinila,
da je potpun život
vrelo i jedinstvo
uzvišena čovjeka,
a što je život čovjeka,
nego varka besmrtnih bogova
čovjek izgnat iz carstva nebesa
on čudom sam sebe doživljava.

A moje je tijelo krhko i slabo
kao da je umom okovano
kao da sam u kakvom snu
u kojem se loše spava i loše sanja
u kojem vidim priviđenja strašna,
moju ništavnost u poretku svijeta
ili mi je pjesme skladat’
tajni vrt za bijeg ekscentričnoga uma
u potrazi za ljubavlju,
jastuk na kojem spavam
ili jastuk na kojem dočekujem
noći bez sna
ljubeći sjenu mjeseca,
sjenu usamljenih žena.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic35.php

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.