SLUČAJ NAŠEG HOUSING TRUSTA

18.01.2017.

Biti stanar našega Housing Trusta u Adelaideu znači, da ste u neku ruku stanar države u kojoj živite.
Mi smo u Hrvatskoj imali ovakav način življena pod imenom "stanarskog prava" gdje je stanar unekoliko bio "vlasnik" stana ali je državi davao neke novčane koncesije.

Isto ili slično je, ukoliko ste stanar Housing Trusta, ali i nekih drugih stanarskih institucija kojih u Australiji ima dosta.

Pravilo je, da se stanovi obilaze svakih dvije godine i tada se sačinjava izvještaj o stanju stana i odnosi li se stanar odgovorno prema državnoj imovini.

U preoteklih deceniju i pol i više nikada nisam imao problema sa komisijama Housing Trusta sve do nedavno kada jedan od njegovih “oficira” odluči, da bi valjalo u mom slučaju stvari malo temeljitije razvidjeti.
Koji su razlozi njega naveli da "stvari malo temeljitije razvidi", meni nikada nisu postali jasni, ali sa vremenom se dogodi, da taj čovjek postane strahovito dosadnim.

Tako je on smatrao, da kao dokazni materijal o mojoj nebrizi treba biti jedna stara krpa u kuhinji koja je nesprrtno ležala na podu pa ju je snimio fotografskim aparatom, isto kao sto je snimio moju WC školjku, jer tobože nije na razini čistoće predviđene Housing Trustom.
Dobro da nije snimio i moj shit.

I nakon par dana dobijem ja obavijest o njegovoj ponovnoj inspekciji, ali kada primjetim, da on kasni, ja odem do trgavine, jer ne imadoh volje ga sačekivati kako to njemu padne na pamet i kada se vratim, primjetim da je on otključao vrata moga stana i ostavio na podu poruku o svom ponovnom dolasku.

Može li netko zamisliti tu drskost, da radnik Housing Trusta daje sebi toliku slobodu pa da zloupotrebljava ovlasti institucije nenajavljeno upadajući u stanove stanara?!

Čovjek ne može vjerovati, ja nisam mogao vjerovati?!

Znate zašto je to moguće u Australiji?
Zato što u Australiji ima budalastih ljudi koji misle, da je migracija njihovo privatno vlasništvo i da sa njom mogu raditi što im padne na pamet.

Da čovjek pukne od smijeha!

Kasnije sam dobio novog housing menagera!!!!


priča iz knjige "RAZGLEDNICA IZ AUSTRALIJE"

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic25.php



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.