Speedy Life....

02.12.2006., subota

Ovo-ono i Ono-ovo...

Boktejebo....
Danas cijeli dan neke biserne priche i ideje u glavi...lud
Masa toga za natipkat i nasrat,pun inspiracije...a sad kifla..
Dodjem doma u 3 in d' morning i shvatim da nisam blog otvorio metar dana,
prashina se nakupila,pauci šetaju...još malo pa ce i one gljive šugave pocet rast...
12ti je mjesec....Mjesec darivanja,drogiranja,opijanja i masovnog komiranja...mjesec skijanja.thumbup

Evo proshli vikend je frend slavio rodjendan,organizirali smo party i bilo je preyebeno.blabla
Iznajmili prostor,kupili cugu,djed mraz isfurao bijelog snijega (iliti beli sneg),
chagica,haus,tehno dens i dramenbejs...
Doshla ekipica iz zagreba do mene oko 19 navecer,
otisli na cugu zayebavali se i zatim krenuli gore na party.party

Nije da je bilo puno ljudi (30-40 cca),al ono...meni,a vjerujem i ostalima,bilo je predobro.
Odlicna atmosfera,sretni,pijani (neki od ljubavi),u odlicnom raspolozenju,i nekolicina "brzih".
Mene su malo zayebali i tako da sam pushtao muziku prije dogovorenog termina,
pa nisam ni par pivi stigao popit,al zato sam se podignuo necim drugim (u nemalim kolicinama).

Vrtio sam progressive-tech house nekih sat i pol vremena,bez greshke...
Vrlo pozitivna reakcija ljudi i dobar dojam atmosfere,vrlo zadovoljan na kraju...thumbup
Poslije mene neki lik s nekom komercijalom zapilio,onda frend s houseom,pa sli (dnb)
i onda opet ja s tehnjavom..
Peglaona u iber...kasnije nisam vishe mogao stajat na nogama,
ali na nagovor frendicine sestre josh sam nekih sat vremena odvrtio housea...eek

Ma ono,bilo je odlicno,zajebancija u iber,svasta se radilo,"prashine" po stolovima ko u prici...eek
Evo vam nekih par slikica josh da steknete neki uvidjaj u to...(ima ih jos,al neda mi se sad)
Za dva mjeseca sam si zacrtao neke planove,stize mikseta,
zatim moram auto sredit,a nakon toga dolaze slusalice i dva cd playera...
Trenutno sam se bacio u produkcijske vode,tako da uskoro mozete ocekivat neku stvarcicu..
Sve u svemu uzivajte i cujemo se...nadam se uskoro...
E da,ovaj vikend se ide na Maru u alter ego,a iduci dan mozda na desyna u medulin..
Vidjet cu kako budem s kešovinom...mah

(ja)


(raja doyaya)

<< Arhiva >>