Speedy Life....

17.04.2006., ponedjeljak

Sunny day...

Image Hosted by ImageShack.us
Koji dan ufff....sunce przi,vrapci cvrkucu,babe i djeca šetaju..ma ono...milina :)
Slusha mi se neki reggae,pushi mi se pljuga i uziva na plazi...
U ovom trenutku ne vidim nista pametnije...Kad ce to ljeto???

Neznam,kad su ferije svaki dan se kasnije budim,jucer u 13 danas u 14 i to jedva :)
Probudio se,otisao pojest nesto,malo blejao u komp i izasao van...
Razmisljam si sta radi od ducana da si odem po cigare i sjetim se benzinske...
Uzeo sam kljuceve od auta i napravio djir,vidio da je sve krcato murije i vratio auto
jer jos nisam dobio vozacku,a nebih volio da dobijem zabranu polaganja... :)
Kupio sam cigare,sa frendom sjeo ispred ducana i grickao kikiriki i smijao se ljudima.
Nista posebno,dan ko i svaki drugi...sad sam dosao doma,dosadno za krepat..
Ehh,moram smislit sta da radim...

Full je nekako dosadno..pitam se di su svi ljudi i sta rade... nekako je cudno..
Napokon sam danas uvidjeo i shvatio neke stvari,
koje sam odavno trebao i rijesio sve sa sobom..
Sad se vec bolje osjecam i ne dira me nista previse...
Bash mi je lijepo,ono..shvatis da se nerviras oko gluposti i oko ljudi,
koji apsolutno nisu vrijedninecijih zivaca ni nicega...shvatis da si u pravu,
da si pametniji i onda s i sam sebi kazes;
"koji sam ja idiot bio"...neka,pichim po svome...
Jednog dana ce ti ljudi shvatit da nisu bili u pravu,i da su izbgubili nesto,
a ja sam shvatio da nisam nista izgubio nego sam samo dobio..
A dobio sam jos vise snage i pameti za drugi puta...

Ima ko kakav savjet za ubit dosadu? :)
Nista mi ne pada na pamet,ono...na ircu mi je takodjer dosadno,
jer nema vise ekipe za komunicirat,a trenutno pricham samo sa jednom osobom
i nju pozdravljam ovim putem...Prepoznat ce se u ovome :*** ;)
Mislim da cu jos malo sjedit pred kompom,pa chu malo van vjerojatno..
Doshao mi je neki gušt da odem mixat malo....,
pa se danas mozda i oko toga budem zabavljao kasnije....
Neznam..vidjet chu jos....jedva cekam ljeto i more i izlaske...mmm...
Josh ako padne neka ljubav do onda,bit ce savrsheno... :)
Ajd uzivajte...mogli biste koji komentar ostavit a? :)

<< Arhiva >>