Speedy Life....

16.04.2006., nedjelja

Ma koji naslov...jebesh to...

Image Hosted by ImageShack.us
Evo Uskrsa...ofarbali smo jaja,najeli se sunke,janjetine,svinjetine,luka,kolaca...
Nista posebno...za blagdane me uvijek opere neka depresija,lose se osjecam i tako..
Sinoc smo trebali na neku vecericu s drustvom i sve lijepo isplanirali i otisli,
kad ono...dodjemo u restoran a tamo neki starci i sve krcato... on da odemo u drugi,
a tamo nema mjesta za parkirat...ehh..pokupili se i otisli...ovi su otisli na neku pizzu
a ja u fun na party... Inace sinoc je party bio u humanitarne svrhe i sav prihod od
prodanih ulaznica isao je za jednog bolesnog djecaka...zar to nije lijepo?
Mislim da sam najvise zbog toga i otisao tamo,jer nisam imao bas previse volje,
nije mi do izlazenja jos pa mi je zbog toga i bila vecer u kurcu....
Dosli do funa oko ponoci,ovi su cugali ispred a ja trijezan i chist...
Neznam..nekako mi se neda uopce vise u taj fun,uvijek iste face,svih poznas,
pun kurac debila i mulaca....dosadi ti nakon 5 godina :)
Malo sam zujao unutra,popio pivicu..ma nista posebno...
Vise vremena sam proveo vani na plazi ,gledajuci more...bash je bilo lijepo i mirno..
Rano smo se pokupili doma,nije nam se dalo vise jer je drustvo previse popilo,
a meni je bilo dosadno i glupo...prisutan duhom,a u mislima...
sjetio sam se nekih stvari i ljudi iz proslosti,eto...
Danas me stara budi oko podna da idemo kod bake na rucak,a meni se nista neda..
Jedva sam se dignuo iz kreveta...
Sad se dosadjujem i umirem jer neznam kud bi sa sobom..
Sve je nekako tiho i mirno...dosadno...
Stalno mislim o nekim stvarima o kojim mozda nebih trebao al eto...nemogu si pomoc.
Valjda ce doc ti sretni dani i do mene jednom....ehh...
Cini mi se da cu rano na spavanac,da prebolim ovaj Uskrs i neke druge stvari,
a najeo sam se ko krme tako da mislim....,
da mi veceras nece puno trebat da utonem u san.
Eto,ako nadjem neku temu za pisanje,objavit cu nesto jos i danas,a ako ne....cya sutra ili ovih dana :)
Have fun,jer ovaj dan je žešće zajeban....

<< Arhiva >>